Wow, living on the edge, får jeg si [emoji23]
Putetrekk er lett å bytte ut når du blir lei da![]()
Hehe, ja det er vel derfor jeg var så dristig![emoji23] enkelt å rive av trekket og pute på mine trauste offwhite[emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow, living on the edge, får jeg si [emoji23]
Putetrekk er lett å bytte ut når du blir lei da![]()
God kveld![emoji2]
Bilder elsker vi så bare drøss på!
Er det gutt eller jente dere venter?[emoji2] eller vet dere ikke?

Da syns jeg du skal legge vekk mobilen og gjøre detVurderer å sove... ligger i sengen og er stup trøtt!
Den alderen går over da [emoji14] Bare så det er sagt hihiGod kveld! Må være kjedelig med lus :O
Aldri opplevd selv på verken meg selv eller ungen, men høres ugøy ut. Spesielt om man har en sånn som mi er; "Æææh, jeg kan ikke gå på badet, fordi jeg TROR det kan være insekt der inne" ...
Skaff deg årskortJasuper kjekt! Men 270!!!!! Kroner [emoji33][emoji33] de vet å ta seg betalt....
Følger du ikke med i svingene? [emoji13]
Vi har aldri lyst å forlate Bergen mao [emoji23]BV treff med sitronfromasj til dessert hver dag!
Er heller ikke så overbegeistret for fromasjJoda, ser hva dere skriver, men har absolutt ikke noe forhold eller desire for slik fromasj![emoji38]
Skal googles i hel [emoji23][emoji23] Om jeg så må sende en mld på facebookgruppene til alle de forskjellige! Helt seriøst. Skal søren sende en mld til rema1000 her og spørre hvorfor i alle dager de ikke har den!
Hahahaha! Jo. Faktisk minna det litt om det da [emoji23][emoji23]Sitron gul? [emoji23]
Da syns jeg du skal legge vekk mobilen og gjøre det
Hahaha. Ja, veldig rart at noen har den og ikke andre. Er en Bergens ting! Når jeg var gravid med største måtte jeg på leit etter den selv. Og når er endelig fant, stod jeg på jobb og spiste hele for meg selvSkal googles i hel [emoji23][emoji23] Om jeg så må sende en mld på facebookgruppene til alle de forskjellige! Helt seriøst. Skal søren sende en mld til rema1000 her og spørre hvorfor i alle dager de ikke har den!
Vi har aldri lyst å forlate Bergen mao [emoji23]
Det var detSå kjipt da[emoji20]
Skaff deg årskort![]()
Så bra daTakk, har vært en fin dag![emoji2]
Haha, ja kan virke litt sånn. Flott for oss som bor på rett sted og finner denTror det kanskje er litt sånn lokalt![]()
Er heller ikke så overbegeistret for fromasj
Det vet jeg ikkeHei hei, damer! Skjer det noe spennende i kveld?![]()
Så bra da