♫ Skravletråd Mars ♫

Tittei! Jeg fant ut at, jaggu er det ikke lillelørdag i dag. Så, koser meg stort med masse sjokolade og serier [emoji28] ikke orket å røre sokken jeg egentlig skulle strikket engang.

Hamstre i Bergen neste gang ja! Tenker mannen syns det blir litt lang roadtrip for fromasje liksom [emoji23]

Bv treff ja! Det er lenge siden jeg har vært med på. Var på kjempemange når 11åringen min var baby og frem til 2 år!

BV treff med sitronfromasj til dessert hver dag!

Jeg har dristet meg til lilla puter i den grå sofaen![emoji23] Hoho, jeg er gal!
Jeg har gule i vår grå sofa [emoji7] Elsker gult! Så litt innslag her og der. Må ta litt om gangen. Mannen er ikke fan [emoji14]

Tittei! Jeg fant ut at, jaggu er det ikke lillelørdag i dag. Så, koser meg stort med masse sjokolade og serier [emoji28] ikke orket å røre sokken jeg egentlig skulle strikket engang.

Farlig når det er tilbud på sjokolade rundtomkring! [emoji30]

God kveld :) innom en tur nå som jeg endelig har fått frøkna i seng.. ble litt seint når hu kom fra dans 20.30 så mat og til slutt en tur på badet for å bekjempe lusene som har invadert håret hennes [emoji14]
Usj. Klør bare av tanken [emoji85] 6 åringen hadde også det for 4 mnd [emoji87]

Takk for det søta ♡
Skal til legen i morra, så kan jo håpe det er bakteriell bihulebetennelse så jeg kan få noe for det. Blir jeg ihvertfall kvitt den biten [emoji14] hehe

Da krysser vi fingre for det slik at du kan få medisin[emoji4]

Vurderer å sove... ligger i sengen og er stup trøtt!

Må bare si at den sitronfromasjen ble solgt på coop extra og coop obs før, og kanskje enda? Så kanskje dere er heldig og finner den på en coop butikk ;)
Skal googles i hel [emoji23][emoji23] Om jeg så må sende en mld på facebookgruppene til alle de forskjellige! Helt seriøst. Skal søren sende en mld til rema1000 her og spørre hvorfor i alle dager de ikke har den!

Back
Topp