Jeg begynner seriøst å få sitronsmak i munnen hver gang jeg titter innom denne tråden. Dere har påvirket meg såpass at jeg rasket med meg 3 sitroner på butikken i dag.. gudene vite hva jeg skal med dem...
Lage hjemmelaget sitronfromasj vel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynner seriøst å få sitronsmak i munnen hver gang jeg titter innom denne tråden. Dere har påvirket meg såpass at jeg rasket med meg 3 sitroner på butikken i dag.. gudene vite hva jeg skal med dem...
Helt sant. Eller... Sjokolademousse med sjokoladebiter går fint [emoji14]Hahaha!! Jeg bor i Oslo, så hvis jeg ikke får tak i den her kan man bare gi opp [emoji14]
[emoji14] [emoji14] Kanskje? [emoji14] Poser blir sjelden bra uansett, synes jeg!
Ja. Seriøst! Rogaland jeg... Ingen på noen av de rundt her[emoji33][emoji33][emoji85]
Helt sant. Eller... Sjokolademousse med sjokoladebiter går fint [emoji14]
U suck [emoji87]
Løsninga på dette I-landsproblemet som har vedvart i TO dager er dette - HJEMMELAGET sitronfromasj!
(Fra pose i første omgang, til helga blir det ordentlig fra scratch!)
Vis vedlegget 219820
Som ny her inne: hva er greia med sitronfromasjen? [emoji14]
Vel, hvor skal jeg begynne? Enkelte her inne ( les undertegnede ) er veldig glad i sitron! ( Henger spesielt igjen fra sist jeg var gravid og nei - jeg er ikke gravid igjen nå.) I helga bakte jeg sitronpai, og noen sa den så god ut, hvilket den var, som i tillegg nevnte sitronfromasj til hun som er sitronoman! ( Les igjen undertegnede! ) Og dermed rullet snøballen, da enkelte lette land og strand etter sitronfromasj som angivelig er i frysedisken på Rema 1000, men deg er bare juks og fanteri, for hverken Spyro eller jeg har funnet den... Så takk til Lady_Z som gnir inn sin sitronfromasj til oss andre stakkarslige!
Stemmer for at lady z sender oss sitronfromasj i posten. Ekspress [emoji87][emoji23]
Fikk veldig lyst på fromasj nå [emoji14] vil helst ha mannens hjemmelagde bringebærfromasj da..
Litt for lenge siden, men den er magiskHørtes ikke feil ut!
Og den smakte hvordan?

Litt for lenge siden, men den er magisk![]()
Næsj - helt greit. Ble egentlig litt kvalm, både mannen og jeg...![]()
Jeg er så mett.... etter å ha spist en halv boks med sitronfromasj fra Rema 1000 [emoji1319] men vet dere hva det beste er???
Tror detMå få han til å lage den i helgen da![]()