♫ Skravletråd Mars ♫

Oh no, håper dere slipper![emoji13]
Håper det.

Nok med opplading til overnatting om seks dager om det ikke skal bryte ut omgangssyke på avdelingen...

5c91d9c31834226775b60004a1929ec1.jpg

En hel boks for meg selv! Kjøpt på rema 1000, produsert av isbjørn is ;)

Da var intervjuet over og jeg har kommet meg hjem med barna også :D

Det gikk over all forventning! Jeg snakka som bare det og hu var kjempepositiv. Jeg kunne få lov å få arbeidstrening hos de. Så mye jeg ville. Tom innen forskjellige avd (sykehjem) om det var nødvendig. Og om det ble for mye sa jeg bare ifra, så skulle de ordne det også :D Om alt gikk fint var hu veldig positiv til en evnt ringevikarjobb og sommerjobb også! I første omgang! Men, hu sa ja! [emoji16][emoji16][emoji16] Jeg er suuuuperglad [emoji7][emoji7]

Nå er det bare å snakke med saksbehandleren på Nav siden jeg går på AAP. Så høre om hu vil møte hu og en avtale å signere. Men. Jeg er glad! Også var hu så forståelsesfull [emoji7]

Gratulerer så mye!!![emoji1] flott det ordnet seg!

Da var intervjuet over og jeg har kommet meg hjem med barna også :D

Det gikk over all forventning! Jeg snakka som bare det og hu var kjempepositiv. Jeg kunne få lov å få arbeidstrening hos de. Så mye jeg ville. Tom innen forskjellige avd (sykehjem) om det var nødvendig. Og om det ble for mye sa jeg bare ifra, så skulle de ordne det også :D Om alt gikk fint var hu veldig positiv til en evnt ringevikarjobb og sommerjobb også! I første omgang! Men, hu sa ja! [emoji16][emoji16][emoji16] Jeg er suuuuperglad [emoji7][emoji7]

Nå er det bare å snakke med saksbehandleren på Nav siden jeg går på AAP. Så høre om hu vil møte hu og en avtale å signere. Men. Jeg er glad! Også var hu så forståelsesfull [emoji7]
Herlig!!

Du har min dypeste medfølelse[emoji23]
Hvordan har det gått idag?
Fort gjort, og du er ikke den første[emoji12]
Håper det går fint med dere[emoji173]

Takk, det går forholdsvis greit med frøkna. :)

La merke til en gang at du hadde seks på rad, derfor jeg trodde at seks innlegg etter hverandre var greit, helt til Sara sa at det var færre enn det... :oops: Men her er vi nå fortsatt begge to, både du og jeg og sikkert mange andre som har gjort det samme! :P

Back
Topp