Som jeg skrev over, Gå en tur på passe raskt tempo på en 10-11 km og moderat-høy pulsFlink du er[emoji1360] hva trener du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som jeg skrev over, Gå en tur på passe raskt tempo på en 10-11 km og moderat-høy pulsFlink du er[emoji1360] hva trener du?
Vi syns det hvertfall er detÅhh, det hørtes veldig godt ut.
Håper det.Oh no, håper dere slipper![emoji13]
Meldingene her for starten av mars er i alle fall kalde.Gjenstår å se[emoji12]
Vi våknet også opp til snø idag[emoji23] eller sørpe vil jeg kalle det...[emoji849]
Takk det har jeg gjort![emoji8]
Jeg finner ikke den på remaHar leta som en besatt!! [emoji33][emoji23]
Ser ikke lengre poster fra deg, for du er satt på "ignore"...![]()
Har vært inne på grå mtp sengen. Men fargerikt hadde også vært fint. I alle fall på stolen [emoji14]
Vinnere for februar er trukket
Da var intervjuet over og jeg har kommet meg hjem med barna også
Det gikk over all forventning! Jeg snakka som bare det og hu var kjempepositiv. Jeg kunne få lov å få arbeidstrening hos de. Så mye jeg ville. Tom innen forskjellige avd (sykehjem) om det var nødvendig. Og om det ble for mye sa jeg bare ifra, så skulle de ordne det ogsåOm alt gikk fint var hu veldig positiv til en evnt ringevikarjobb og sommerjobb også! I første omgang! Men, hu sa ja! [emoji16][emoji16][emoji16] Jeg er suuuuperglad [emoji7][emoji7]
Nå er det bare å snakke med saksbehandleren på Nav siden jeg går på AAP. Så høre om hu vil møte hu og en avtale å signere. Men. Jeg er glad! Også var hu så forståelsesfull [emoji7]
God ettermiddag.
Skjedd noe spennende her i dag da?
Herlig!!Da var intervjuet over og jeg har kommet meg hjem med barna også
Det gikk over all forventning! Jeg snakka som bare det og hu var kjempepositiv. Jeg kunne få lov å få arbeidstrening hos de. Så mye jeg ville. Tom innen forskjellige avd (sykehjem) om det var nødvendig. Og om det ble for mye sa jeg bare ifra, så skulle de ordne det ogsåOm alt gikk fint var hu veldig positiv til en evnt ringevikarjobb og sommerjobb også! I første omgang! Men, hu sa ja! [emoji16][emoji16][emoji16] Jeg er suuuuperglad [emoji7][emoji7]
Nå er det bare å snakke med saksbehandleren på Nav siden jeg går på AAP. Så høre om hu vil møte hu og en avtale å signere. Men. Jeg er glad! Også var hu så forståelsesfull [emoji7]
God ettermiddag.
Skjedd noe spennende her i dag da?
Stakkars lille!!! Håper alt går bra![]()

Du har min dypeste medfølelse[emoji23]
Hvordan har det gått idag?
Fort gjort, og du er ikke den første[emoji12]
Håper det går fint med dere[emoji173]
Jenta mi elsker smokk fiskene[emoji23][emoji23] men livredd for at de skal få hennes