>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Wooow, så flott. Gratulerer!!
Tusen takkSå godt å høre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wooow, så flott. Gratulerer!!
Tusen takkSå godt å høre
Spagetti med kjøttsaus bestående av karbonadedeig, sopp, paprika, løk, tomat, litt fløte og krydderHva har dere hatt til middag idag da?
Hos oss ble det pølsewok[emoji16]
Det gikk veldig fintGod ettermiddag[emoji2]
Håper samtale gikk fint! U?
Vår liksom? Snøen laver ned her... og det har den nesten ikke gjort i hele vinter... haha
Følte det i natt når det var helt stille her ja!
Oppdaget det helt plutselig, men da var det allerede for sent...
Jeg er bittelitt psykisk kvalm. Et barn ble hentet da jeg leverte og jeg fikk min mistanke om hva det skyldtes utfra samtalen. Bekreftet melding da jeg kom hjem. "vi har et tilfelle av omgangssyke på avdelingen" juhu!
Jeg skal ut og treneHei hei, damer! Skjer det noe spennende i kveld?![]()
Heldiggrisen! Hva/hvordan trener du?Jeg skal ut og trene![]()
Gå en tur på passe raskt tempo på en 10-11 km og moderat-høy pulsHeldiggrisen! Hva/hvordan trener du?![]()
Spagetti med kjøttsaus bestående av karbonadedeig, sopp, paprika, løk, tomat, litt fløte og krydder
(Jeg spiste bare kjøttsausen)
Høres veldig kjekt utGå en tur på passe raskt tempo på en 10-11 km og moderat-høy puls
Hei hei, damer! Skjer det noe spennende i kveld?![]()
Jeg skal ut og trene![]()
Lite spennende. Idag er alle daff føler jeg. Minste skal snart i seng. Største skal snart også. Jeg skal sløve en stund på sofaen før jeg skal i seng. Me. Jeg er litt redd for at jeg kanskje kommer til å sovne tidlig idag
Lys og kald?
God dag og god bedring til alle med sykdom i hus!
Her ble jeg vekka rundt halv 10 av minstemor. Så nå er frokost fortært og my little pony maraton på tv litt før jeg må i dusjen og stelle meg til intervjuTusen takk for alle lykkeønskningene der i forrige tråd [emoji8]
Startet på 76. Nå viser vekta 69,6![]()