Nydelig himmel![emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen allesammen![]()
Idag er det VÅR måned. Vet dere det??
Hvorfor skulle mini sove lenge i dag når jeg er våken så alt for tidlig?!
Vært på 3 i dagÅh så spennende. Heter museum ? Lurer på om jeg har vært der
Glad i toastSpiser frokost , toast og cafe latte![]()
Mhm hadde detDet hadde vært noe ja!![]()
Åh håper dere slipper unnaJeg er bittelitt psykisk kvalm. Et barn ble hentet da jeg leverte og jeg fikk min mistanke om hva det skyldtes utfra samtalen. Bekreftet melding da jeg kom hjem. "vi har et tilfelle av omgangssyke på avdelingen" juhu!
Det er sååå kultHeller litt mot det, faktisk.
Ååh skulle minst hatt en uke her ser jeg å ubegrenset med penger
Kose deg på jobb [emoji8]
Fikk ikke sove
Kos deg på jobb
Så godt å høreDa var intervjuet over og jeg har kommet meg hjem med barna også
Det gikk over all forventning! Jeg snakka som bare det og hu var kjempepositiv. Jeg kunne få lov å få arbeidstrening hos de. Så mye jeg ville. Tom innen forskjellige avd (sykehjem) om det var nødvendig. Og om det ble for mye sa jeg bare ifra, så skulle de ordne det ogsåOm alt gikk fint var hu veldig positiv til en evnt ringevikarjobb og sommerjobb også! I første omgang! Men, hu sa ja! [emoji16][emoji16][emoji16] Jeg er suuuuperglad [emoji7][emoji7]
Nå er det bare å snakke med saksbehandleren på Nav siden jeg går på AAP. Så høre om hu vil møte hu og en avtale å signere. Men. Jeg er glad! Også var hu så forståelsesfull [emoji7]
Mhm er detSå spennende![emoji173]
Ser ikke sånn utGod ettermiddag.
Skjedd noe spennende her i dag da?
Noe fra en restaurantHva har dere hatt til middag idag da?
Hos oss ble det pølsewok[emoji16]
Det hadde detDet hadde nok vært knall![emoji1][emoji1]
Wooow, så flott. Gratulerer!!Da var intervjuet over og jeg har kommet meg hjem med barna også
Det gikk over all forventning! Jeg snakka som bare det og hu var kjempepositiv. Jeg kunne få lov å få arbeidstrening hos de. Så mye jeg ville. Tom innen forskjellige avd (sykehjem) om det var nødvendig. Og om det ble for mye sa jeg bare ifra, så skulle de ordne det ogsåOm alt gikk fint var hu veldig positiv til en evnt ringevikarjobb og sommerjobb også! I første omgang! Men, hu sa ja! [emoji16][emoji16][emoji16] Jeg er suuuuperglad [emoji7][emoji7]
Nå er det bare å snakke med saksbehandleren på Nav siden jeg går på AAP. Så høre om hu vil møte hu og en avtale å signere. Men. Jeg er glad! Også var hu så forståelsesfull [emoji7]
Stakkars lille!!! Håper alt går braJa, går ut i fra det. Må bare avvente svar på celleprøvene, så da håper vi at det kun var fettkuler, eller godartet svulst og at dem har fått tatt alt av stygghet, OG at det ikke blir flere svulster på henne resten av livet! Får jo så vondt av henne...