♫ Skravletråd Mars ♫

Idag er det VÅR måned. Vet dere det??
Å ja.

Min tredjeklassing har informert meg flere ganger om det. At mars er vår. Jeg viste ham langtidsvarselet med 6-7-8 kuldegrader

Jaja. Men mars er vår, mamma!

Det går så bra atte :) Viktig å få i seg noe mat, ikke lett å sovne med en mage som maser etter mat :D Håper du har sovet godt! Våknet nettopp for mannen skal på jobb, tittet litt innom her, før jeg skal sove videre :)

Begynte å lure nesten på om noe skjedde på den kanten, ettersom du var våken så tidlig!

Å ja.

Min tredjeklassing har informert meg flere ganger om det. At mars er vår. Jeg viste ham langtidsvarselet med 6-7-8 kuldegrader

Jaja. Men mars er vår, mamma!

Haha, stakkars ungene. Blir innprentet med at mars er vår. men får dessverre ikke helt været til å gå opp med vår tegnene som de lærer så fint om på skolen :laughing002:laughing002

Haha! Trodde det liksom var vår måned jeg. Alle her inne sin liksom [emoji23][emoji23]
Vel, Tamara hinter og frister med noe spennende. Som har med vår å gjøre. Noe gult. Noe lag. noe konkurranse. I Mars. Så kanskje? :-)

God morgen[emoji2]
Jeg måtte stå opp 15 minutter før henne![emoji13]
Stakkar. Jeg drøye henne til ca 6

Og sløvet på badet til hun tisset på gulvet 6.20 (fikk gå naken etter at hun hadde brukt potta) så da vekket jeg mannen som hadde sagt at han skulle dusje med henne i dag.

Og nå....nå sover hun. Sovna i bilen på vei hjem fra bhg og sover i gangen.

Jeg er bittelitt psykisk kvalm. Et barn ble hentet da jeg leverte og jeg fikk min mistanke om hva det skyldtes utfra samtalen. Bekreftet melding da jeg kom hjem. "vi har et tilfelle av omgangssyke på avdelingen" juhu!

Jeg er bittelitt psykisk kvalm. Et barn ble hentet da jeg leverte og jeg fikk min mistanke om hva det skyldtes utfra samtalen. Bekreftet melding da jeg kom hjem. "vi har et tilfelle av omgangssyke på avdelingen" juhu!
:confused::confused: nok til å kaste opp bare av tanken.
Krysser fingrene for at dere slipper unna.

Fikk snapp fra svigerinna mi inatt. Der var det også omgangssyke. Bare håper at ungene mine ikke ble smitta på søndag når vi var hos dem

Hva ble det til frokost ?:) hva skal shoppes?
Min frokost, ei skive med gullsalami fra pølse (mannen kjøpte, limited edition, altså grillstad gullsalami. Ikke skåret opp) og restene av kakao.

Det skal shoppes en 30-års presang.

Haha, stakkars ungene. Blir innprentet med at mars er vår. men får dessverre ikke helt været til å gå opp med vår tegnene som de lærer så fint om på skolen :laughing002:laughing002
Og at desember - februar er vinter. Jahh, den der grønne vinteren med 6 plussgrader, ikke den hvite med snø mer enn sånn et par ganger. De har akt to dager. Ja, en i januar og en i februar.

:confused::confused: nok til å kaste opp bare av tanken.
Krysser fingrene for at dere slipper unna.

Fikk snapp fra svigerinna mi inatt. Der var det også omgangssyke. Bare håper at ungene mine ikke ble smitta på søndag når vi var hos dem
Eldstemann hos oss kastet opp søndag. Men det var ikke omgangssyke, trolig migrene.

Var nesten så jeg tok med meg jenta og dro hjem jeg. Hjemmeuke går så finfint så...

De har en del forberedelser denne uka som hun bør få med seg, neste uke skal alle førskolebarna på overnattingstur.

Min frokost, ei skive med gullsalami fra pølse (mannen kjøpte, limited edition, altså grillstad gullsalami. Ikke skåret opp) og restene av kakao.

Det skal shoppes en 30-års presang.
Ahh:) ideer om hva som skal være gave? Blir selv 30 i år

Og at desember - februar er vinter. Jahh, den der grønne vinteren med 6 plussgrader, ikke den hvite med snø mer enn sånn et par ganger. De har akt to dager. Ja, en i januar og en i februar.
Mine har prøvd. Resultater var oppripa akebrett :P

Back
Topp