God morgenGod morgen allesammen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen allesammen![]()
Å ja.Idag er det VÅR måned. Vet dere det??
Typisk detHvorfor skulle mini sove lenge i dag når jeg er våken så alt for tidlig?!
Det går så bra atteViktig å få i seg noe mat, ikke lett å sovne med en mage som maser etter mat
Håper du har sovet godt! Våknet nettopp for mannen skal på jobb, tittet litt innom her, før jeg skal sove videre
![]()
Det hadde vært noe ja!Ååh skulle minst hatt en uke her ser jeg å ubegrenset med penger
Blir det akvariet?Og der var snuppa våkensnakkes senere damer!
Å ja.
Min tredjeklassing har informert meg flere ganger om det. At mars er vår. Jeg viste ham langtidsvarselet med 6-7-8 kuldegrader
Jaja. Men mars er vår, mamma!

Går nok fint men du kan risikere å ikke være med i topp 100
Vel, Tamara hinter og frister med noe spennende. Som har med vår å gjøre. Noe gult. Noe lag. noe konkurranse. I Mars. Så kanskje?Haha! Trodde det liksom var vår måned jeg. Alle her inne sin liksom [emoji23][emoji23]
Lov å bli ivrig![]()
Stakkar. Jeg drøye henne til ca 6God morgen[emoji2]
Jeg måtte stå opp 15 minutter før henne![emoji13]
Ivrig var mellomnavnet ditt på kino'n i går!
*skjønner ikke hva du mener*Lys og kald?Eller lyse, varme[emoji12]
Jeg er bittelitt psykisk kvalm. Et barn ble hentet da jeg leverte og jeg fikk min mistanke om hva det skyldtes utfra samtalen. Bekreftet melding da jeg kom hjem. "vi har et tilfelle av omgangssyke på avdelingen" juhu!
Min frokost, ei skive med gullsalami fra pølse (mannen kjøpte, limited edition, altså grillstad gullsalami. Ikke skåret opp) og restene av kakao.Hva ble det til frokost ?hva skal shoppes?
Og at desember - februar er vinter. Jahh, den der grønne vinteren med 6 plussgrader, ikke den hvite med snø mer enn sånn et par ganger. De har akt to dager. Ja, en i januar og en i februar.Haha, stakkars ungene. Blir innprentet med at mars er vår. men får dessverre ikke helt været til å gå opp med vår tegnene som de lærer så fint om på skolen![]()
Eldstemann hos oss kastet opp søndag. Men det var ikke omgangssyke, trolig migrene.nok til å kaste opp bare av tanken.
Krysser fingrene for at dere slipper unna.
Fikk snapp fra svigerinna mi inatt. Der var det også omgangssyke. Bare håper at ungene mine ikke ble smitta på søndag når vi var hos dem
AhhMin frokost, ei skive med gullsalami fra pølse (mannen kjøpte, limited edition, altså grillstad gullsalami. Ikke skåret opp) og restene av kakao.
Det skal shoppes en 30-års presang.
Mine har prøvd. Resultater var oppripa akebrettOg at desember - februar er vinter. Jahh, den der grønne vinteren med 6 plussgrader, ikke den hvite med snø mer enn sånn et par ganger. De har akt to dager. Ja, en i januar og en i februar.