♥ Terminliste Desember 2015 ♥ NY!!

Hei, jeg er ny her og vil gjerne stå på terminlisten :)

Termin 10.12.15 og venter en liten gutt.

Hei. For å stå på terminlisten må du ha et nick. Skriv nytt innlegg når det er ordnet, så skal jeg ordne så du kommer på listen :)
 
Hadde jeg sett denne før, så hadde jeg tatt over :( fikk dårlig samvittighet jeg nå :p

Ingen grunn til dårlig samvittighet. Hadde det vært "krise" hadde jeg laget en egen tråd om det :p Også fikk jeg brått mer tid ettersom kropp satte en solid stopper for all planlagt høy aktivitet :p
 
Hei vordende mammaer!
Jeg har termin 21. desember 2015. Har ingen venninner her i Oslo med barn, ønsker derfor å bli kjent med noen som venter barn rundt samme tid som meg. Har lest at mange har hatt god erfaring med barselgruppe gjennom forumet her, så da tenkte jeg å forsøke. Kanskje jeg er så heldig å finne noen med samme interesse som meg; være ute i naturen/gå turer, lage god mat, gå på kafè.
 
Hei vordende mammaer!
Jeg har termin 21. desember 2015. Har ingen venninner her i Oslo med barn, ønsker derfor å bli kjent med noen som venter barn rundt samme tid som meg. Har lest at mange har hatt god erfaring med barselgruppe gjennom forumet her, så da tenkte jeg å forsøke. Kanskje jeg er så heldig å finne noen med samme interesse som meg; være ute i naturen/gå turer, lage god mat, gå på kafè.
Hei! Anbefaler deg å lage en egen tråd inne på desembergruppen om dette, da flere ser dette. Da får du kanskje flere svar :) velkommen skal du uansett være :)
 
Hei vordende mammaer!
Jeg har termin 21. desember 2015. Har ingen venninner her i Oslo med barn, ønsker derfor å bli kjent med noen som venter barn rundt samme tid som meg. Har lest at mange har hatt god erfaring med barselgruppe gjennom forumet her, så da tenkte jeg å forsøke. Kanskje jeg er så heldig å finne noen med samme interesse som meg; være ute i naturen/gå turer, lage god mat, gå på kafè.
Så ikke denne før nå. Jeg bor dessverre 30 min unna Oslo sentrum (mot Østfold), så da er det uke så lett å treffes så ofte.. men hadde vært hyggelig å bli kjent :) Må jo være mange andre her som er fra Oslo!
 
Hei!

Takk for svar!Og gratulerer med baby!:)

Hvor i Østfold bor du da?Kan jo bli kjent uansett:) og ja,må jo være flere fra Oslo her.

Hvordan har tiden etter fødsel vært?Stor overgang?

Ha en fin dag!
 
Back
Topp