♥ Lykkelitens dagbok ♥

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Lykkeliten_86, 14 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Begge deler er standard i Norge, så det kommer an på hvilken kalkulator legen/sykehuset ditt bruker nå. :p

2. onemoretime Forumet er livet Vi som prøver :) Augustlykke 2015

Rart det ikke er fast lenge? Spiller ingen rolle for meg så lenge spiren er med meg til juli :)

3. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Ja, jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Det spiller vel egentlig ingen stor rolle, de beregner jo en termin ut fra OUL og så kommer babyen når den vil. Forhåpentligvis i juli ja! :)

• Liker Liker x 1
  4. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

4+2

Tja. Jeg tror kanskje at jeg flyttet en dag for tidlig.

Dagens g-tester (ja, da endte det opp med å bli flere) er svakere igjen. :( :( :(

Æsj. Det ser ut som om jeg kanskje har en ny kjemisk.

Jeg begynner nok uansett ikke å blø pga trippel Lutinus.

5. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Flytter tilbake til min gamle dagbok på Før svangerskapet.

6. onemoretime Forumet er livet Vi som prøver :) Augustlykke 2015

Nei! Ble trist av å lese dette :( håper spiren holder seg fast ! Sender deg en stor klem ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Tror ikke dette går bra, så jeg krysser fingrene for at jeg får endometriose-operasjonen min raskt nå. :(

8. onemoretime Forumet er livet Vi som prøver :) Augustlykke 2015

Jeg håper du får den hjelpen du trenger ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden