*♥ JUBELTRÅD! ♥*

13+1. 2. trimester startet og aktiv krabat i magen. 160 fantastiske hjerteslag i dag. Lykkelig!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
10+2, bærer nå på et foster :D

☆★ Sendt fra app'en ☆★

Har fått sett en frisk og flott baby! Ingen leting traff rett på hodet, så det var deilig. Ble satt frem to dager. Jippi!!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Venter tvillinger og me er i veke 9. Me er veldig veldig glad.

Jubler for 1 uke til første jordmortime :)
Alt er jo spennende som førstegangsfødende! :p

Jubler for at vi fikk se hjertelyden til den lille idag hos legen <3 :D deilig og beroligende!
Er 13+5 idag :)
Oppdaget også at JM har skrevet på helsekortet at jeg har termin 2 mai 2015 ! Skal visst gå lenge skjønner jeg :p hehehe (har time hos henne den 18 nov så får be hu ordne det da )

Jubler for at vi fikk se hjertelyden til den lille idag hos legen <3 :D deilig og beroligende!
Er 13+5 idag :)
Oppdaget også at JM har skrevet på helsekortet at jeg har termin 2 mai 2015 ! Skal visst gå lenge skjønner jeg :p hehehe (har time hos henne den 18 nov så får be hu ordne det da )

Hehehe, stakkars..kommer til å bli rimelig lei da innen 2015...:-P

Husket ikke siste mens dato helt eksakt da jeg var hos JM , så hu kom fram til 2. Selv har jeg kommet fram til 6 mai da vi var på ullevål da jeg var ca 7+2 så har bare telt fram på en måte :p får antakeligvis ny termin på OUL den 3 desember :)

Husket ikke siste mens dato helt eksakt da jeg var hos JM , så hu kom fram til 2. Selv har jeg kommet fram til 6 mai da vi var på ullevål da jeg var ca 7+2 så har bare telt fram på en måte :p får antakeligvis ny termin på OUL den 3 desember :)

Okay, for jeg har termin 1 mai og er 14+3 nå, derfor jeg stusset litt....:) blir spennende den ordinære UL, da får man liksom den "rette" termin...:)

Det kan jeg forstå! :p
Fikk aldri sagt noe til jordmora hell, men så er det ikke så mye vits i å endre det enda en gang når det er "bare" litt over en mnd til OUL :p
Gleder meg skikkelig! Blir ålreit med "sikker" termin :) og kjønn! :)

Back
Topp