*♥ JUBELTRÅD! ♥*

Hurra:) 10+2:) nå er det bare 1 uke og 5 dager igjen til de "trygge" 12:) håper dagene går fort for her har jeg lyst å brøle ut til hele verden at vi venter nummer to:)

Jubler for at det ikke har kommet noe mer brun utflod siden lørdag. Hjertet slo vel cirka like fort som babyen sitt i en periode da jeg oppdaget utflod med en annen farge enn normalt. Første trimester er noe herk!

Jubler for 10 uker i dag og at vår lille venn er et foster :-D jubler også for mindre ømme bryster og at jeg ikke må opp om nettene for å tisse lenger :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått beskjed om at morkaken ligger bakover, så det blir spennende å følge med når jeg kjenner liv osv siden dette er mitt tredje sv, og jeg mener jeg hadde foranliggende morkake de 2 andre gangene :)

Last edited:
Jubler for enorm god søvn på nettene for tiden, sa til mannen i går at jeg gikk å la meg kl ti for det er så godt å sove for tiden :p han bare lo av meg! (jeg er veldig glad i tv på kvelden når snuppa er i seng)

Men jubler høyere for 4 dager til 12 uker!

11uker:) Håper det er liv der... Klarer ikke finne hjertelyden med angelsounds.. Men har litt ekstra som dekker for lyden tror jeg.. Vet hjertet slo den 17.10 for var da på UL.. Skal på UL om et par uker, håper det fremdeles slår da..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har verdens beste foreldre<3
Mamma kom innom med en gave nå, en hotellpute! Jeg ligger jo hele dagen, så mamma mente at jeg måtte ha den beste puta i verden! De kommer stadig innom med gaver, mat og drikke (itilfelle noe skulle friste) tar av seg lillemor:)
De er bare best!

11 uker i går og ultralyd til uken :) hipp hipp

Back
Topp