♥ Baby nr.1 på vei ♥

Nei det er helt spesielt ❤️ Og selv om lillefrøet er knøttlite ser man faktisk utrolig mye, det synes jeg er helt utrolig! Tok meg en runde bak i dagboken min til den første ultralyden vi var på rundt uke 8, og det er jo helt sprøtt, ser klart å tydelig at det er en liten baby ❤️ Og nå ligger han så søtt her og sover med hendene rett opp, hihi :D
Helt fantastisk!! Gleder meg så mye :) ❤ Heldige du!! Og snart skal du få en til ;) ❤❤❤

Helt fantastisk!! Gleder meg så mye :) ❤ Heldige du!! Og snart skal du få en til ;) ❤❤❤

Snaart er det din tur til å være akkurat like heldig ❤️❤️ Ja den skrekkblandede fryden altså, haha! Men spennende tider fremover, om det går raskt, eller om vi må vente evigheter, men er kjempedeilig å ikke stresse med det, bare ta det som det kommer :)

❤ 5+6 ❤

Begynte å blø i dag og det har bare tatt seg opp i løpet av dagen. Ringte til gyn som mente det var for tidlig for ultralyd, så har fått time med fastlege i dag for å få målt hcg.

Vært hos legen nå. Målte hcg i dag og skal måle på nytt på fredag, så får jeg resultatet mandag. Hun tok en gynekologisk undersøkelse og sa at livmorhalsen var lukket som er et godt tegn, men at det likevel kunne være en begynnende SA. Fikk sykemelding ut uken.

Klor deg fast lille "Knøtte"! Vi har ikke kjempet i nesten 4 år for at du skal forsvinne fra oss nå ❤

Nei, vet du hva, det der får ikke lov til å være noe annet enn uskyldig! Bra du har fått tatt blodprøve og blitt sykmeldt. Håper HCGen gir deg beroligende svar ❤ Jeg var forresten på UL 6+4 og fikk se bankende hjerte, og det er mulig tidligere og. Bare hvis det skulle bli aktuelt senere i uka. Tenker på deg ❤

God klem til deg ❤️ Heier på spiren din :)

❤ 6+0 ❤

Blør fortsatt, men mye mindre enn i går. Har fortsatt ingen smerter så anser det som et godt tegn. Nå prøver jeg bare å få mest mulig hvile og håper at Knøtte klorer seg fast ❤

❤ 6+0 ❤
Blør fortsatt, men mye mindre enn i går. Har fortsatt ingen smerter så anser det som et godt tegn. Nå prøver jeg bare å få mest mulig hvile og håper at Knøtte klorer seg fast ❤

Har sikkert vært innom dagboken din 100 ganger i dag for å se om du har oppdatert. Så bra det er mindre idag! Krysser alt og tenker på deg ❤️

Har sikkert vært innom dagboken din 100 ganger i dag for å se om du har oppdatert. Så bra det er mindre idag! Krysser alt og tenker på deg ❤️

Da er vi to..

Masse gode klemmer til V ❤️

Da er vi to..

Masse gode klemmer til V ❤️
Tusen takk ❤ Velger å være positiv. Ingen tegn til magekramper så jeg håper og tror at lille Knøtte holder seg i magen enda ❤

Hvordan går det med deg idag? ❤️

Back
Topp