♥~ ★ ~ → JUBELTRÅD ← ~ ★ ~ ♥

Synes livet som mamma ble enda bedre med søvn på natten!! Fra omtrent null søvn til normal søvn. Setter så stor pris på det nå! Herlig å være uthvilt:) Og så gode rutiner!:) Det er vell femte natten nå, håper det holder seg slik:)
Glemte å banke i bordet:p Har vært et par våkennetter nå:)
 
Vært ute å spist med noen venninner i kveld, godt å bare være seg selv! Baby klarte seg fint hjemme med pappa :) Rart hvor vanskelig men allikevel godt det er å reise fra noen timer!
 
Må bare juble.. vesla sov i nesten 10 timer i strekk i natt! :)
Hun er en skikkelig sovedukke på natta. Begynte å sove hele natta når hun var rundt 2 mnd. Nå er hun snart 3 mnd og har øka på med sovingen, så nå sover hun 7-10 timer i ett strekk uten pupp! :)
Har vært snill på natt egentlig hele tiden. Har ikke hatt mange våkennetter heldigvis. Viktig å få sove. Er ganske utslitt om kvelden etter en hektisk dag med tre barn.
I allefall på onsdager -da er alle tre hjemme. :p
 
Vesla sovnet av seg selv i senga i dag! :D Faren prøvde å bysse henne i søvn og trodde det fungerte. Men da han kom ned så var øynene vidåpne! :p Hun kikket på lyset til baby monitoren. ;) Men hun lå der helt rolig og til slutt var øynene helt igjen. ❤️Flinke jenta mi!
Hadde litt dårlig samvittighet for at vi lot henne ligge der helt alene... Men gikk jo bra. Ingen klaging. :)
 
Jubler fordi selv om ammetåka har tatt meg og gjort hukommelsen min ikke-eksisterende, så har jeg hvertfall begynt å få julestemning. ;)
 
Lille julaften!! :)
 
Julaften!! :D
God jul alle sammen! For mange den første julen med barn :) Gleder meg. :)
 
I dag er det et år siden to streker avslørte at jeg var gravid, gikk inn i det nye året med en overaskende hemmelighet i magen, og i år går vi inn i det nye året med verdens fineste sønn♡
Dette året har vært helt magisk :)
Ønsker alle et riktig godt nytt år :)
 
Veslemor sov gjennom alt i går! :D Var sikker på at hun ville våkne. Smalt godt! ;)
 
Snuppa vår sove seg også gjennom alle raketter :)
 
her sov barna og samboer seg gjennom altsammen ;)
 
I dag lo lille frøkna vår for første gang godt og lenge – igjen og igjen :) Tidligere har det bare vært noen små og korte "klukk klukk". Så søtt. Mammahjertet smeltet helt.
ingenting slår lyden av barnelatter :) Vår lo første gang på julaften faktisk!
 
Jenta mi er 4 mnd i dag ❤
I går lærte hun å snu seg rundt. Det syntes hun var artig. Lå å rulla rundt ved babygymmen. Plutselig lå hun på gulvet, langt i fra lekematta! :D
Tiden går så fort!!
 
Jenta mi er 4 mnd i dag ❤
I går lærte hun å snu seg rundt. Det syntes hun var artig. Lå å rulla rundt ved babygymmen. Plutselig lå hun på gulvet, langt i fra lekematta! :D
Tiden går så fort!!
hærlig :) Bare venter på at min skal stikke av også.. :p
 
Back
Topp