Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil du ogsp bytte til ett eget nick? Så blir det lettere for oss å kjenne deg igjen her inne15.mai
Vil du ogsp bytte til ett eget nick? Så blir det lettere for oss å kjenne deg igjen her inne
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Jeg får det ikke til via appen, men hvis du logger inn på bv fra internetten på tlf så trykker du der hvor nicket ditt står. Da står det på siden det at du kan endre nickJA! Hvordan gjør jeg det? Har kikket litt, men lite oversiktlig på mob..
Jeg får det ikke til via appen, men hvis du logger inn på bv fra internetten på tlf så trykker du der hvor nicket ditt står. Da står det på siden det at du kan endre nick
♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
Gratulerer :-DFikk også positiv test i dag, om spiren holder seg, så blir det mai på oss også egenutregnet termin er 17.mai
Ok, oppdater når du har fått en dato da så venter jeg med å skrive deg innLegen mente idag at jeg har termin 29 april, men jeg har aldri hatt syklus på 28. Så termin er mellom 2-5 mai. Må nok komme med mer eksakt etter tidlig ultralyd
Sent from my iPhone using BV Forum
Hei kan du også være en engel å bytte nick? Så blir det lettere for oss andre her inne å kjenne deg igjenCa 11.mai