IvfPernille
Forelsket i forumet
Jeg har termin 3. mars og jordmor sier etter ul 14+5 at det etter all sannsynlighet blir en jentebaby så du kan sette rosahjerte på meg @Lillafrosk 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skal fikseOppdaget for en stund siden at eg hadde oppgitt feil termin (18.03.26), beregninga var ut fra "ladycompen". Men i følge apper, menstermin og i dag bekrefta termin på OTUL er den nå satt til 21. mars 26.
Var sikker på jeg skulle havne i april gruppa, men tul i dag viste en sprellende bebis med termin 31. mars! Så da kan du endre min fra 1 april til 31 mars![]()

Sant! Med første fødte jeg 12 dager før termin, så blir spennende å se om denne kommer før, til termin eller etterEr jo veldig fint når man ligger sånn midt mellom, for da kan man jo henge i begge gruppene![]()
Spennende å se, alltid. Jeg har født litt all overSant! Med første fødte jeg 12 dager før termin, så blir spennende å se om denne kommer før, til termin eller etter![]()
Kan legge til et -hjerteStineSofie99 - 25 - B1 - St.Olavs - 13.Mars
Blått? Kom ikke opp noe i posten dinKan legge til et -hjerte
Hjertet forsvant, skulle ståKan legge til et -hjerte
. Av en eller annen grunn får jeg ikke lengre til å redigere egne poster på telefonenHjertet forsvant, skulle stå. Av en eller annen grunn får jeg ikke lengre til å redigere egne poster på telefonen
Vet ikke hvor du havna, jeg hadde likt posten din, så da hadde jeg kopiert infoen din; men må ha skjedd noe når jeg la det tilKan legge til et -hjerte
var ikke på lista i alle fall. Men NÅ er du det!
Ahh tusen takkJeg finner ikke hvor man redigerer innlegg, verken i appen eller på nettsider. Hvor finner jeg dette? Veldig frustrerende å ikke kunne fikse skrivefeil i innlegg når man ser de
- Tekopp
- Svar: 843
- Forum: Teknisk informasjon
Post her![]()
Fint å vite at det er en bug i systemet og ikke bare jeg som er udugelig haha
Ahh tusen takkFint å vite at det er en bug i systemet og ikke bare jeg som er udugelig haha
![]()