♡ Terminliste Mars 2026 ♡

Oppdaget for en stund siden at eg hadde oppgitt feil termin (18.03.26), beregninga var ut fra "ladycompen". Men i følge apper, menstermin og i dag bekrefta termin på OTUL er den nå satt til 21. mars 26.

Oppdaget for en stund siden at eg hadde oppgitt feil termin (18.03.26), beregninga var ut fra "ladycompen". Men i følge apper, menstermin og i dag bekrefta termin på OTUL er den nå satt til 21. mars 26.
Skal fikse :)

Var sikker på jeg skulle havne i april gruppa, men tul i dag viste en sprellende bebis med termin 31. mars! Så da kan du endre min fra 1 april til 31 mars :D

Var sikker på jeg skulle havne i april gruppa, men tul i dag viste en sprellende bebis med termin 31. mars! Så da kan du endre min fra 1 april til 31 mars :D

Er jo veldig fint når man ligger sånn midt mellom, for da kan man jo henge i begge gruppene :p

Sant! Med første fødte jeg 12 dager før termin, så blir spennende å se om denne kommer før, til termin eller etter :D
Spennende å se, alltid. Jeg har født litt all over :p

Kan legge til et -hjerte
Vet ikke hvor du havna, jeg hadde likt posten din, så da hadde jeg kopiert infoen din; men må ha skjedd noe når jeg la det til :hilarious: var ikke på lista i alle fall. Men NÅ er du det!

Edit, fant deg på feil dag, ja :hilarious:

Back
Topp