Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Sender deg gode tanker..Jeg kan fjernes fra listen.. dessverre en spontanabort i dag 10+6![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg gode tanker..Jeg kan fjernes fra listen.. dessverre en spontanabort i dag 10+6![]()
Så fælt at det måtte ende slik, varme tanker til degJeg kan fjernes fra listen.. dessverre en spontanabort i dag 10+6![]()

Her kan de endre litt, ny termin satt til 07.03![]()
Fikset!Kan endre termin til 4. mars![]()

Hahaha, ja, nettopp. Trudde du var synsk egFikset!
Til neste som har fått ny termin, skriv gjerne hvilken dato du allerede står på, så slipper jeg lete gjennom hele lista![]()
15. MarsJeg fant dere begge til slutt altsåHahaha, ja, nettopp. Trudde du var synsk eg15. Mars

Absolutt! Og tusen takk for jobben du gjerJeg fant dere begge til slutt altså![]()
Men regner med det blir flere etterhvert, så tenkte det var greit å nevne![]()

Klem til degJeg kan fjernes fra listen.. dessverre en spontanabort i dag 10+6![]()

Så utrolig trist! Klem til degDa kan jeg også fjernes fra terminlistenIkke liv på UL idag 10+6

Haha, det var litt random plassering. Enten Oslo eller Finnmark?Risten - 36 år - B1 - Ullevål eller Nordlandssykehuset - 8. mars

Nordland og Finnmark er ganske langt unna hverandre daHaha, det var litt random plassering. Enten Oslo eller Finnmark?![]()
Legger deg til sånn, antar at brukernavnet bare ikke er kommet skikkelig gjennom systemet enda (?)Risten - 36 år - B1 - Ullevål eller Nordlandssykehuset - 8. mars
Vi skal flytte nordover i løpet av vinteren, og håper vi er på plass i nytt hus i Nord-Norge før fødsel. Foreløpig fødested er Ullevål, men satser på å bytteHaha, det var litt random plassering. Enten Oslo eller Finnmark?![]()
Ja, det tok visst litt tid før det ble godkjent. Burde sjekka det først!Legger deg til sånn, antar at brukernavnet bare ikke er kommet skikkelig gjennom systemet enda (?)![]()
Ja, det tok visst litt tid før det ble godkjent. Burde sjekka.Legger deg til sånn, antar at brukernavnet bare ikke er kommet skikkelig gjennom systemet enda (?)![]()
Etter flere år i hovedstaden har jeg kommet frem til at det ikke er så lett for alle å skjønne dette med fylker, og avstander nordaførrNordland og Finnmark er ganske langt unna hverandre daTo helt ulike fylker. Avstandene er kan jo være like langt som fra Oslo til Nordland
![]()
Da regner jeg med det er i orden ila morgendagenJa, det tok visst litt tid før det ble godkjent. Burde sjekka det først!
Visste ikke hvor Nordlandssykehuset var, så var bare ett skudd fra hoftaNordland og Finnmark er ganske langt unna hverandre daTo helt ulike fylker. Avstandene er kan jo være like langt som fra Oslo til Nordland
![]()