♡ Skravletråd JUNI ♡

Vurderer å sette opp dådyrøyne til svigers jeg [emoji85] noen må jo mate katta, kan jo likså godt dra moppen over gulvene [emoji85]
HAHA! Ja, like greit det [emoji23]
Samboer blir ikke å være borte så lenge hjemmefra, så jeg orker egentlig ikke ofre en tanke på de dyra. [emoji14]

Vel. Ja. Og nei. Og jo. Og svigermor er sikkert ikke happy for at vi ikke blir enda lenger. Hun er uten tvil ekstrovert. Og bor alene.

Hun jobber når vi er der, så hun synes hun får for lite tid med oss, og alt mindre enn å dra hjem dagen dødejeg skal på jobb (og vi skal hjem et par dager før) medfører mental og emosjonell utpressing og i fjor tok hun det via ungene men da satte mannen foten ned. Hardt. Vi voksne bestemmer og vi skal hjem sa han, da hun lurte på om vi ikke ville være lenger, var de ikke glad i henne, kanskje? Ufint. Veldig

Greia er at vi bor hos henne og besøker svigerfar den første uka, så reiser han bort så da har vi kanskje noen litt roligere dager andre uka. Og jeg mente det var tid nok til å reise bort mens han mener det er lite tid. Og vi ser min familie hele året og hans bare disse ukene, så... Jada... Det blir sånn

Men neste år....
Huff ja det husker jeg faktisk! Utrolig frekt! Og hvorfor jobber hun? Kan hun ikke heller ta fri også kan dere bare bli ferdig med det også få flere dager hjemme? Synd å "ødelegge" ferien!

Joda, og er mest i førsten jeg tenker på og når jeg er alene... Sambo her jobber mye sent og da er det jo greit å ha mye lettvint for meg når jeg mest sannsynlig er mye alene både til lunsj og middag [emoji13][emoji13] og sambo lager ikke mat så blir han som får passe baby mens jeg lager mag evt.. [emoji23] [emoji23]
Skal han ha se to ukene ved fødsel? Alle har rett på det. Men ikke alle får lønn og da er det ikke alltid de tar det.

Men det er gull å ha mannen hjemme de første par ukene altså

Det er det så absolutt, første kom 37+0 andre 39+0 så kan jo gå den veien også [emoji54]
Ja, kan jo det. Blir noen lange uker når man passerer datoen etter første antar jeg.

Back
Topp