Og holde ut litt til siden Tamara sine tall muligens går over midtnatt.Så bra, alt hjelper [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og holde ut litt til siden Tamara sine tall muligens går over midtnatt.Så bra, alt hjelper [emoji4]
Haha ser det for meg [emoji23] [emoji23]JaaVarme meg på lille stråleovn [emoji23]
Ja var nok sikkert flere veldig aktive daNei si det, mange som var ekstremt skravlete [emoji23]
Får vel støtte meg på nattbordet eller dra meg opp etter senga [emoji85]Kommer du deg opp igjen etterpå da? [emoji23]
Det blir det, men bedre for baby daJa, kan jo det. Blir noen lange uker når man passerer datoen etter første antar jeg.
Ikke egentlig. Men jeg er litt sånn som fryser mye. Bare ekstremt i dag.Huffda? Kaldr hos dere?
Jeg kjøpte på tgr forrige helg.. Og samboer har rota den bort allerede..!Skal bestille på wish i morgen [emoji85]
Det er jo det daNeeeinei, det får så være. Helsa først. Soving og hvile er bra for deg, så.
Ganske lyst enda her og.Ikke sant [emoji23]
Men er enda lyst da! /nord-norge
Hahaha"Nå må du ut *grave*"..
Næh. Forsiktig [emoji106][emoji106]
Jeg også 8 nå! [emoji28]Åtte...
Joho! Så bra, begynte å bli bekymretSer ut til at vi har klart det med 471 på 2354 og 64 på 0004 [emoji6][emoji6]
Trodde jeg og.Huff burde vite bedre da,
Hurra!!Ser ut til at vi har klart det med 471 på 2354 og 64 på 0004 [emoji6][emoji6]
Huff, håper de tar godt vare på deg [emoji173]Vel, jeg er utmattet og sliten. Tar smertestillende når det står på, ellers venter jeg på øyelegen. Noen dager bedre enn andre. Men merker mer og mer at begge øyne blir tåkete i ny og ned, redd det ikke gir gode nyheter. Nei jeg har ikke sett, det skal jeg gjøre. Takk for at du sa ifra[emoji171]
Det ble mye mat, han er flink å lage mat mannen min.Ble det mat hjemme på deg da?
Hehe men har du lagd det igjen da?Haha, nei den satt langt inne [emoji23][emoji23]
Hahahah!Får vel støtte meg på nattbordet eller dra meg opp etter senga [emoji85]
Hun er god og varmHaha ser det for meg [emoji23] [emoji23]
Jupp, jeg har ihvertfall også tenkt til det pleier å gå når det blir rolig herOg holde ut litt til siden Tamara sine tall muligens går over midtnatt.