♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja jeg aner iallefall ikke [emoji28] var ikke sikker på om jeg skulle ringe føden i dag en gang liksom.. Men glad jeg gjorde det da [emoji28]
Jaa, bra det. Kjekt egentlig med lavterskel. Man kan ringe for å høre bare... Ingen som blir sure eller så.

Men må dere være hos andre I 2 uker da? Holder det ikke med en uke?

Skjønner dere har hvert opptatt med diskusjon ja p
Vel. Ja. Og nei. Og jo. Og svigermor er sikkert ikke happy for at vi ikke blir enda lenger. Hun er uten tvil ekstrovert. Og bor alene.

Hun jobber når vi er der, så hun synes hun får for lite tid med oss, og alt mindre enn å dra hjem dagen dødejeg skal på jobb (og vi skal hjem et par dager før) medfører mental og emosjonell utpressing og i fjor tok hun det via ungene men da satte mannen foten ned. Hardt. Vi voksne bestemmer og vi skal hjem sa han, da hun lurte på om vi ikke ville være lenger, var de ikke glad i henne, kanskje? Ufint. Veldig

Greia er at vi bor hos henne og besøker svigerfar den første uka, så reiser han bort så da har vi kanskje noen litt roligere dager andre uka. Og jeg mente det var tid nok til å reise bort mens han mener det er lite tid. Og vi ser min familie hele året og hans bare disse ukene, så... Jada... Det blir sånn

Men neste år....

Svensk! Siden hun for det meste snakker svensk så tar de etter henne, men hun får nå lite svenske impulser rundt seg så kommer familien og nesten ødelegger planen min, siden Hun har så lang sommerferie vil jeg at hun skal få mest mulig norsk nå [emoji6]
Skjønner deg.

Hahaha. Nå måtte jeg le av deg [emoji23] Ser for meg noen prøve å grave utgang. Forstår godt du er nysgjerrig! Hadde vært det selv!
"Nå må du ut *grave*"..

Næh. Forsiktig [emoji106][emoji106]

Tenker jeg også! Mannen bare.. "føder du?" Hver gang jeg klager over vondt, nevner noe om en sammentrekning eller sånne ting.. "troor ikke det?!" Sier jeg da, bare for å stresse han litt [emoji28]
Godt å stresse dem litt egentlig [emoji23]

Jupp, jeg gjør det. Da jeg var veldig syk og spydde av og stå opp reist var det fortsatt en kamp [emoji85][emoji85] men håper han kommer til å være mer villig etterhvert.. Og evig takknemlig for jeg har vært oppegående hele svangerskapet *bankibordet *(37+3)[emoji6]
Huff ja, tenk om du hadde. Vært så dårlig at du ikke orket lage??

Back
Topp