Haha, her fikk samboer stekepanne av frøkna til jul [emoji23]Liker å spise maten jeg [emoji23]
Glad jeg har gubbe som kan kjøkkenet..
Lett å kjøpe gave til og. I år fikk han en kjele/kasserolle. Og da ble han kjempeglad [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, her fikk samboer stekepanne av frøkna til jul [emoji23]Liker å spise maten jeg [emoji23]
Glad jeg har gubbe som kan kjøkkenet..
Lett å kjøpe gave til og. I år fikk han en kjele/kasserolle. Og da ble han kjempeglad [emoji23]
Sov godt [emoji171]Kb i seng
Jeg i seng
De gjorde deDet forstår jeg [emoji16] håper de to eldste også koste seg[emoji16]
Veldig greit [emoji13]Heheh[emoji6] greit det da[emoji6]
Flinke dere erDet klarer vi
Ææææææ, synes det er litt mye...1136 innlegg igjen får jeg på 0004 staten nå da
Ja egentlig. Tenk om alle skulle gjort det samme.. Og hvem skulle da gjort det ingen liker?Og godt er det ville blitt fryktelig kjedelig ellers
Tror det jeg også, eller spørs litt på hvem som jobber der, var en gang jeg gikk ifra køen fordi hun som var der sølte mye og blandet derfor kjøttet mye ogsåDet må dy
Skal ikke sove hwlt ennåSov godt [emoji171]
Åå,.så godr, [emoji7]Hehe, kanskje det..! Er veldig fan av sånt. Tungt å lage bare.. Men vårruller med sursøt saus.. Mmmm...
Haha. Skal vi ta den, så må vi holde på hele døgnet [emoji28]Ja ser dette, men er jo fortsatt så lyst ute [emoji54]
Mindre nå daÆæææææ, synes det er litt mye...
Men er jo flere som pleier å legge seg nåMhm sant det
Prøvde.Aff. Slitsomt. Fortalte du ikke at det var aaalt for tidlig å starte dagen? [emoji28]
Forstår du er sliten da altså.
Mannen da?Kb i seng
Jeg i seng
Hørtes kjekt ut.Kb i seng
Jeg i seng
LadeJeg har så lite batteri på telefonen nå, må nok legge den fra meg ei lita stund [emoji28] 2%..
Ser den...Var nesten dødt her så for å få skravlet litt så måtte jeg nesten [emoji54]
Hjelper den?Nei får den på legekontoret. Helst en mnd før sesongen starter. Så den virker til sesongen![]()
God natt Spyro [emoji171]God natt. Beķlager kort kveld for min del [emoji33] Jeg heier på dere. Var nettopp 908 innlegg på siste oppdatering.