Men jeg orker ikke to dager til [emoji85][emoji13]Ja.. Har enda to dager å gå på om det ikke skulle gå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg orker ikke to dager til [emoji85][emoji13]Ja.. Har enda to dager å gå på om det ikke skulle gå.
God nattGod natt. Beķlager kort kveld for min del [emoji33] Jeg heier på dere. Var nettopp 908 innlegg på siste oppdatering.
Det klarer viJoho, under 1000 igjen [emoji16]
Du må ladeJeg har så lite batteri på telefonen nå, må nok legge den fra meg ei lita stund [emoji28] 2%..
Hihi, gal rekkefølge [emoji23]Dårlig skravlekveld på meg. Snuppa sov dårlig. Og jeg godt ;-)
Det må dyJa er det, kanskje jeg må ha det neste gang jeg er i Norge [emoji6]
Det forstår jeg [emoji16] håper de to eldste også koste seg[emoji16]Det har vi vet du.
Lille U ble helt i 100 av alle dyrene
Stemmer aldri de talla uansett [emoji23]Ja vi må vel det i tilfelle
Klarte ikke å sovne før kl 01:45, og lille U våknet kl 05:15...Hvorfor så lite søvn?
Og godt er det ville blitt fryktelig kjedelig ellersAbsolutt ikke
Mhm sant detEr ikke mye annet å gjøre men dette klarer vi så sant ikke alle stikker nå da
Hobbykokkemann? [emoji173]️Akkurat det samme her [emoji23][emoji13]
Ja ser dette, men er jo fortsatt så lyst ute [emoji54]Det ER mulig. Men.. Folk begynner jo bli trøtte nå da....
Ikke jeg heller [emoji28] MÅ gå i kveldMen jeg orker ikke to dager til [emoji85][emoji13]
Var nesten dødt her så for å få skravlet litt så måtte jeg nesten [emoji54]Bra du sjekker litt da. Tok en kjapp kjapp kikk men....
Samme her [emoji23]Vil bli ferdig nå gitt [emoji23]
Aff. Slitsomt. Fortalte du ikke at det var aaalt for tidlig å starte dagen? [emoji28]Klarte ikke å sovne før kl 01:45, og lille U våknet kl 05:15...
I dag har vi tråkket rund i Zoo + litt trening så er ganske sliten
Ja, det tar litt tid å gjøre det så burde ha god tid [emoji4]Må.ta det en dag det regner [emoji6]
Jupp, må jo bare det[emoji16]Det klarer vi