♡ Skravletråd JUNI ♡

Haha uff nei. Er den dumme allergien som blåste meg helt ut rett og slett. Dumme kropp [emoji33] Så ble det jo litt manko av søvn og dermed hodepine fra det også fra før. Men går å pusser tenna. Får tvinge meg i gang.

Må til byen i morgen med to unger. Også innom ett kjøpesenter... Med to unger. Blir en lang dag. Og foretrekker å være i grei form der også. Byturer tar så altfor mye energi fra meg så.
Allergi kan gjøre deg dårlig det og da..
Hvil du [emoji173]️
Så får du en bedre morgendag..! :D

Vi var på Givskud Zoo (også kaldt løveparken) , elsker den dyrehagen :)
Ååh, herlig..! Ikke vært i noe mye dyrehager egentlig.. Namsskogan bare. Og phuket zoo.

Trooor vi var i en annen og da jeg var liten men.. Husker ikke helt.

Kjedling.
Kanskje du kan lære ham? Litt sånn.. Lage mat sammen. Begynne med å gi ham sånne oppgaver du ville gitt en 5 åring [emoji14]
Nei, han vil ikke lære... Lager bare sur stemning på kjøkkenet og da... Han sa en gang når vi datet at han syns det var koselig så lenge han ikke fikk oppgaver som ikke ødela noe... Og vi gjorde det noen ganger, men han spør aldri om han kan hjelpe eller noe og jeg orker ikke spørre mer og få sukk i retur og mens han gjør oppgaven..

God natt. Beķlager kort kveld for min del [emoji33] Jeg heier på dere. Var nettopp 908 innlegg på siste oppdatering.

Haha uff nei. Er den dumme allergien som blåste meg helt ut rett og slett. Dumme kropp [emoji33] Så ble det jo litt manko av søvn og dermed hodepine fra det også fra før. Men går å pusser tenna. Får tvinge meg i gang.

Må til byen i morgen med to unger. Også innom ett kjøpesenter... Med to unger. Blir en lang dag. Og foretrekker å være i grei form der også. Byturer tar så altfor mye energi fra meg så.
Trur du burde legge deg og lade opp til den dagen du[emoji6][emoji6]

Back
Topp