Jaja vi kan ikke alle like det samme [emoji4]Hadde vært kjekt å like kjøkkenet selv.. Men nei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja vi kan ikke alle like det samme [emoji4]Hadde vært kjekt å like kjøkkenet selv.. Men nei.
Så bra [emoji4]Ja skal gå. Tenkte ta tallene om 2 min først. Så gå![]()
Ja det burde jo egentlig gå braJaa.. Men bare 700 nå..
God natt. Beķlager kort kveld for min del [emoji33] Jeg heier på dere. Var nettopp 908 innlegg på siste oppdatering.
Så når jeg kommer inn for første gang på flere dager, så går folk og legger segJeg har så lite batteri på telefonen nå, må nok legge den fra meg ei lita stund [emoji28] 2%..
Det klarer vi[emoji2]908 innlegg igjen fra 0004 staten
Får være mer aktiv jeg da for å balansere det [emoji4]Mye mer i går enn i dag da. Men prøver. Men gir meg snart![]()
Her ble det skive med stekt egg til kvelds [emoji6]Skikkelig hverdagsmat altså og noe vi aldri har [emoji85]
Godt [emoji4]Kylling og ris[emoji1]
Natta[emoji4]Uff ja. Allergi er fryktelig. Men legger meg gitt. Takk [emoji8]
Haha. Holder meg til håpet liksom.. Men blir nok antagelig i morgen.Ja det er jo mulig
Må.ta det en dag det regner [emoji6]Absolutt å anbefale [emoji16] har oppskrift fra mammaen til ei venninne fra Thailand [emoji16]
Det er jeg også snart, måtte bare sjekke noen underforum [emoji54]Ajour!
Skravle skravle, noen som vet hvor vi ligger nå?Vi må bare skravle på
God natt og god bedring!Uff ja. Allergi er fryktelig. Men legger meg gitt. Takk [emoji8]
Hurra [emoji16]800 innlegg igjen
Herlig [emoji7] håper dere alle har kost dere skikkelig [emoji16]Liten oppsummering fra dagen i dag.
Stort nærmere kommer man ikke, makak-ape og min eldste.
![]()
Joho, under 1000 igjen [emoji16]908 innlegg igjen fra 0004 staten
Ja de må det [emoji6]Selv leger må få beskjed noen ganger [emoji85]
Ææh, så slitsomt...! Samboer må SPØRRE meg om hjelp, men det er fordi jeg føler meg bare i veien ellers.. Han skal ha ting så fort så.Nei, han vil ikke lære... Lager bare sur stemning på kjøkkenet og da... Han sa en gang når vi datet at han syns det var koselig så lenge han ikke fikk oppgaver som ikke ødela noe... Og vi gjorde det noen ganger, men han spør aldri om han kan hjelpe eller noe og jeg orker ikke spørre mer og få sukk i retur og mens han gjør oppgaven..
Jupp, så dette må vi bare klare, syns noen kan være mer aktiv med lekene også da siden jeg ofte hopper frem og tilbake idag [emoji4]Ja det er veldig kjedelig etter å ha lagt med så.stor innsats...