Vi var på Givskud Zoo (også kaldt løveparken) , elsker den dyrehagenDet så koselig ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var på Givskud Zoo (også kaldt løveparken) , elsker den dyrehagenDet så koselig ut!
Så gøy og så fint bilde [emoji7]Liten oppsummering fra dagen i dag.
Stort nærmere kommer man ikke, makak-ape og min eldste.
![]()
Ikke ha dårlig samvittighet.. Du må ta hensyn til deg selv [emoji6]Kan gå. Men jeg går rett og slett snart. Men får fryktelig dårlig samvittighet.. Så er så i tvil da![]()
Ja skal gå. Tenkte ta tallene om 2 min først. Så gåIkke ha dårlig samvittighet.. Du må ta hensyn til deg selv [emoji6]
Allergi kan gjøre deg dårlig det og da..Haha uff nei. Er den dumme allergien som blåste meg helt ut rett og slett. Dumme kropp [emoji33] Så ble det jo litt manko av søvn og dermed hodepine fra det også fra før. Men går å pusser tenna. Får tvinge meg i gang.
Må til byen i morgen med to unger. Også innom ett kjøpesenter... Med to unger. Blir en lang dag. Og foretrekker å være i grei form der også. Byturer tar så altfor mye energi fra meg så.
Ja det er veldig kjedelig etter å ha lagt med så.stor innsats...Er det, kjedelig å bare nesten greie det
Ååh, herlig..! Ikke vært i noe mye dyrehager egentlig.. Namsskogan bare. Og phuket zoo.Vi var på Givskud Zoo (også kaldt løveparken) , elsker den dyrehagen![]()
Ja det er jo muligMangler ca 900-850 ish nå, så... kan gå med høyt tempo
Uff ja. Allergi er fryktelig. Men legger meg gitt. Takk [emoji8]Allergi kan gjøre deg dårlig det og da..
Hvil du [emoji173]️
Så får du en bedre morgendag..!![]()
Ostesmørbrød [emoji13]Hva spiste dere til middag idag? Vi hadde tikka masala [emoji7]
Hvordan ligger men an?Vi må bare skravle på
Nei, han vil ikke lære... Lager bare sur stemning på kjøkkenet og da... Han sa en gang når vi datet at han syns det var koselig så lenge han ikke fikk oppgaver som ikke ødela noe... Og vi gjorde det noen ganger, men han spør aldri om han kan hjelpe eller noe og jeg orker ikke spørre mer og få sukk i retur og mens han gjør oppgaven..Kjedling.
Kanskje du kan lære ham? Litt sånn.. Lage mat sammen. Begynne med å gi ham sånne oppgaver du ville gitt en 5 åring [emoji14]
Ja er det, kanskje jeg må ha det neste gang jeg er i Norge [emoji6]Det er godt
Trur du burde legge deg og lade opp til den dagen du[emoji6][emoji6]Haha uff nei. Er den dumme allergien som blåste meg helt ut rett og slett. Dumme kropp [emoji33] Så ble det jo litt manko av søvn og dermed hodepine fra det også fra før. Men går å pusser tenna. Får tvinge meg i gang.
Må til byen i morgen med to unger. Også innom ett kjøpesenter... Med to unger. Blir en lang dag. Og foretrekker å være i grei form der også. Byturer tar så altfor mye energi fra meg så.
Håper ikke jeg heller, men merker det strammes flere steder i tannkjøttet nåDet kan hende ja[emoji4] håper ikke han kommer til å plages mye..
Hva er cm?Jaja!
Snart tom for CM for nå da. Må vel se en film i kveld og..