>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Om jeg tar utgangspunkt i 2354 er det nok riktigVar det ikke 1662 da??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om jeg tar utgangspunkt i 2354 er det nok riktigVar det ikke 1662 da??
Godt fastlegen din leste det da og ga deg time på torsdag [emoji4]Så.. legen på sykehuset dobla medisindosen min og ga meg streng beskjed om å dra til fastlegen for å sjekke at blodtrykket har stabilisert seg om to dager - på torsdag. Så mens vi var på sykehuset i dag ringte jeg til legekontoret og det var selvfølgelig umulig å få time på torsdag. Fikk i morgen istedet. Men plutselig fikk jeg melding fra legekontoret med time på torsdag hilsen fastlegen. [emoji28] noen har lest epikrisen og notatet fra legen på sykehuset [emoji85] for det notatet var litt strengt veit jeg [emoji28]
Noen må jo det skal det gå [emoji23][emoji13]Kan ikke sitte her hele kvelden idag[emoji23]
Kan virkr sånnHæ! Lever de 50 år tilbake i tid?
Synes det går så fort unna..Det er veldig godt, men det tar tid å lage så når det først skal lages blir det masse ekstra så man får MASSE i fryseren og [emoji2][emoji2][emoji2][emoji7][emoji7][emoji7]
Tja litt over to timer igjen, muligJa, jeg synes jo vi skulle klare det i dag da. [emoji14]
Men liker å tenke at jeg fikk max på under halv pris. [emoji28]Det er jo sant da[emoji23]
Oi, det er spesielt [emoji32]Folk som forsvarer knipsing på barn
Vurderer det veldig sterktÆsj. Legg deg [emoji173]
Ja, han er ikke så verst [emoji108]Godt fastlegen din leste det da og ga deg time på torsdag [emoji4]
Heldigvis har han det nå, mistenker tenner, men må da komme noe snartHei snuppa[emoji1] håper M snart roer seg..
Ja, sant det. Blir som å diskutere vaksiner, røyking og sånne ting. Enkelte ting har folk bare bestemt seg for, og da er de ikke lett å snu på..Noen er håpløse å diskutere med innser jeg
Det gjør det1374 igjen[emoji1] dette går jo bra [emoji4]
Er her og inne på leke forumet [emoji6]Her trenger vi all hjelp vi kan få [emoji6]
Jeg vet. Men liker p se det på andre måten.Hihi, han har jo i grunnen rett [emoji23]
MhnJa, sant det. Blir som å diskutere vaksiner, røyking og sånne ting. Enkelte ting har folk bare bestemt seg for, og da er de ikke lett å snu på..
Selv når de HELT klart har feil mening.
Godt det blir sjekka og holdt kontroll på. Jeg ble så redd forrige kontroll , så jeg lånte meg bare et bt apparat av svigermor [emoji4]Nei, det gjør det ikke [emoji4]
Det jeg også tenkte egentlig. Best å være før varGreit å være på den sikre siden da [emoji4]
Ellers ville det blitt stusselige herSelvfølgelig gjør vi det[emoji1]