Noen er håpløse å diskutere med innser jegAhaa. Du får starte en diskusjon om det er ok å slå voksne mennesker når man er uenig. Eller knipse dem på fingrene. Oppdra de voksne litt når de har dårlige meninger eller noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen er håpløse å diskutere med innser jegAhaa. Du får starte en diskusjon om det er ok å slå voksne mennesker når man er uenig. Eller knipse dem på fingrene. Oppdra de voksne litt når de har dårlige meninger eller noe.
Var det ikke 1662 da??1769 innlegg igjen [emoji13]
Deilig å ligge på sofan[emoji6] ikke så stas med regninger da[emoji23]
Her trenger vi all hjelp vi kan få [emoji6]God kveld damer, jeg har 4% batteri igjen og en gutt som er veldig urolig!
Prøver å få inn mange innlegg for dere idag da
Nei, det gjør det ikke [emoji4]Bra det gikk i orden da!
Tar jo ikke allverden med tid å måle bt heller....
Er ikke like tallVar det ikke 1662 da??
Æsj. Legg deg [emoji173]Nei. Absolutt ikke. Blir slått ut og jeg var ganske slått ut fra før![]()
Mannen sier bare at det er penger brukt uansett [emoji23] 99 kr er mer enn 0 kr uansett hvordan en vrir og vender på det [emoji14]
Jeez kan ikke henge i teite grupper på fb kjenner jeg
Da får vi håpe det er enda mindre nå [emoji6]Herlig [emoji4] ee faktisk en del aktivitet her, så nå at vi mangler 1662[emoji6]
Lagd flere ganger. Stemor (thai) lager så gode [emoji7]Aldri lagd jeg. Men er jo sååå godr [emoji7]
Bra! Det ee så viktig !Det får'n si! Liker fastlegen min jeg.
Ja,men tallene går nedover så noe sted er det liv [emoji6]Synes det er rolig her i kveld?[emoji15]
Hihi, han har jo i grunnen rett [emoji23]Mannen sier bare at det er penger brukt uansett [emoji23] 99 kr er mer enn 0 kr uansett hvordan en vrir og vender på det [emoji14]
Høres typisk ut. Menn [emoji28][emoji28]Ja kan godt være [emoji23]
Ja det blir det [emoji6]Jaja. Innlegg av sånt
Klarer vi 25.000 I denne tråden før juli.
Hadde hvert morsomt ihvertfall [emoji4]Det gjør vi
Hvilken gruppe er det nå da?Jeez kan ikke henge i teite grupper på fb kjenner jeg
Nesten likt ja