Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Yep..!Får.håpe han kommer hjem blid da [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yep..!Får.håpe han kommer hjem blid da [emoji6]
Var kjøpespizza. Så.. Smakte kjøpespizza [emoji14]Smakte den godt da?
Nesten synd å spise den opp [emoji13]
MoroGod serie. Ser alt opp, er på sesong 9 [emoji14]
Sulten.. lurer på om jeg har en pizza i fryseren. Håper det [emoji87]
Nå er jeg klar [emoji6]Takk. Kveldsmat nå da med familien. Så får ta igjen innlegg etter det.
Helt greit her altså. Godt å få sendt vekk gubben litt. Jeg orker ikke å bli frest til hver gang jeg sier noe (.. For det er sånn han er når han furter. Alt og alle blir irriterende). Jeg skal liksom være den hormonelle her [emoji14]
Så flink daTenk at jeg som ikke har skravla noe i dag nesten har hoppa 3-4 plasser opp på topp100-lista da [emoji87] da skravla jeg sikkert nok i går!
Er det ikke typisk? [emoji14]Unger og svigerfar som masa [emoji23]
Jeg har foreløpig veeeldig god tid... Bare venter på at det plutselig skal bli mindre god tid i hus.Moroskal jeg og gjøre en gang jeg har god tid
![]()
Nei ser ikke sånn ut gitt bare å skravle i vei[emoji16]
Æsjda, allergi er ikke gøy [emoji20]Ja. Jeg også... Men jeg ble verre. Mannen trengte litt hjelp. Og jeg har pollen allergi og gress... Jeg har nå verdens rødeste øyne og snufsen nese...
Man kan ikke bare ha de der ekstrakassene? Er de jeg kunne tenkt meg av og tilJa.
Man må altså ha en midsagskasse. Der er ulike å velge i. Også kan man velge tilvalg etter eget ønske
Vi har bare frukt
For vi har ikke noe problem med å handle, vi har matkasse for å utvide repetoaret litt
Hva gjør dere i tillegg til skravlingen i kveld da? [emoji4]
Hvilken?Ææh. Må reise meg opp. Sjokolade......
Neida. Han bare "vil være alene med playstationen sin" liksom... Og jeg synes det ble feil at han skulle prøve jage meg ut av hus fordi han trengte alenetid. Så, da jagde jeg ham ut heller.Har han grunn til å furte da?[emoji23]
Melkesjokolade med kvikklunsj [emoji173]️Hvilken?
Godt å kjenne på savnet [emoji6]Han begynner savne meg litt allerede nå, så [emoji23]
Bare godt for ham å få være borte litt.
Jaa, kan være ølen som prater dog. [emoji14]Godt å kjenne på savnet [emoji6]
Hadde du det?Sulten.. lurer på om jeg har en pizza i fryseren. Håper det [emoji87]
Veldig godt. Håper han holder seg slik [emoji28]