>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Veldig... Tror ikke jeg holder ut til midnatt i dag gitt [emoji22]Så det[emoji13] kjipt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig... Tror ikke jeg holder ut til midnatt i dag gitt [emoji22]Så det[emoji13] kjipt..
Åh, noe spesielt som skjer..?Jeez kan ikke henge i teite grupper på fb kjenner jeg
Neida. Han bare "vil være alene med playstationen sin" liksom... Og jeg synes det ble feil at han skulle prøve jage meg ut av hus fordi han trengte alenetid. Så, da jagde jeg ham ut heller.
Ja, bare tusen igjen! [emoji14]24000![]()
Sånne folk som forsvarer knipsing på barn gjør meg hissigÅh, noe spesielt som skjer..?
Yep! Får håpe flere kommer innom så kanskje det er håp [emoji23][emoji23][emoji23]
Så.. legen på sykehuset dobla medisindosen min og ga meg streng beskjed om å dra til fastlegen for å sjekke at blodtrykket har stabilisert seg om to dager - på torsdag. Så mens vi var på sykehuset i dag ringte jeg til legekontoret og det var selvfølgelig umulig å få time på torsdag. Fikk i morgen istedet. Men plutselig fikk jeg melding fra legekontoret med time på torsdag hilsen fastlegen. [emoji28] noen har lest epikrisen og notatet fra legen på sykehuset [emoji85] for det notatet var litt strengt veit jeg [emoji28]
Håper jeg også. Og mistenker natta kommer tidligere enn jeg tenkte i dag daHåper du får en god natt[emoji2]
Ja, jeg synes jo vi skulle klare det i dag da. [emoji14]Klarer vi 25.000 I denne tråden før juli.
Jeg er skravleklar [emoji6]
Herlige saker [emoji173]️Ååh....drømme, drømme[emoji23]
Spiselig er bra.
Det ble laget med torsk, og stekt torsk er spiselig
Ja! Fastlegen tar det på alvor og det liker jeg. Mann med vett [emoji108]Så bra da
Så bra da! Det skal tas alvorligSå.. legen på sykehuset dobla medisindosen min og ga meg streng beskjed om å dra til fastlegen for å sjekke at blodtrykket har stabilisert seg om to dager - på torsdag. Så mens vi var på sykehuset i dag ringte jeg til legekontoret og det var selvfølgelig umulig å få time på torsdag. Fikk i morgen istedet. Men plutselig fikk jeg melding fra legekontoret med time på torsdag hilsen fastlegen. [emoji28] noen har lest epikrisen og notatet fra legen på sykehuset [emoji85] for det notatet var litt strengt veit jeg [emoji28]
Med-hormonell[emoji16][emoji23][emoji6] det hadde ikke jeg tenkt på heller når gubben her er vanskelig [emoji23][emoji6] sympati gravid kan kanskje inkludere hormonell og spørre han om der neste gang [emoji6]Kanskje han er med-hormonell [emoji13]
Ja det er det jo
Eldste er virkelig mye mer altetende enn de andre
Og jeg har ikke gitt ham en annen introduksjon til mat enn dem... Det virket jo på ham så jeg har gjort det samme mener jeg...
Aldri lagd jeg. Men er jo sååå godr [emoji7]Åå, vårruller [emoji7][emoji7]
Samboer snakket om å lage denne uka. Det er så godt.
Godt detJa! Fastlegen tar det på alvor og det liker jeg. Mann med vett [emoji108]
Neei. Jeg krevde en måling av cervix bare. Menmen. Er 35+1 nå. Ikke lenger noe krise egentlig... Sånn sett..Får du noe ekstra oppfølgning da i det minste? Ekstra ul og kontroller? Det er litt skummelt ja. Og ikke vite grunnen [emoji170]
Ja kan godt være [emoji23]Sympatihormoner [emoji23]