Jeg er ferdig [emoji6]Nei, men er vel kanskje en del som driver med legging og slikt[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ferdig [emoji6]Nei, men er vel kanskje en del som driver med legging og slikt[emoji6]
Lov å leke optimist litt da [emoji23]
Penger spart![]()
Det er lurt [emoji4]Det er lurt å ha litt på lager [emoji6] her skal jeg neste uke bake masse fylte horn og lagd vårruller for å ha i fryseren [emoji2][emoji2]
Nei. Desverre, der er lagt opp slik at ekstra får du ikke uten hovedkasseMan kan ikke bare ha de der ekstrakassene? Er de jeg kunne tenkt meg av og til![]()
Hvorfor et?![]()
Ja, får gjøre det. Regner med det går greiere.Krysser fingre for det[emoji28]
Kanskje han er med-hormonell [emoji13]Helt greit her altså. Godt å få sendt vekk gubben litt. Jeg orker ikke å bli frest til hver gang jeg sier noe (.. For det er sånn han er når han furter. Alt og alle blir irriterende). Jeg skal liksom være den hormonelle her [emoji14]
Fingrene var så slitte. Så en penisvekt hadde nok trent opp fingermuskler [emoji14] haha
Ja det må ha vært en grunn [emoji23]Nei gjorde ikke det[emoji23]
Fri fra jobb og alene hjemme hele dagen[emoji1]
Rekker ikke så mye annet akkurat [emoji13]Hva gjør dere i tillegg til skravlingen i kveld da? [emoji4]
Yep! Får håpe flere kommer innom så kanskje det er håp [emoji23][emoji23][emoji23]Alltid bra å være optimist[emoji1]
Jeg er skravleklar [emoji6]Skal du være her da?[emoji2]
Spiselig er bra.Spiselig er bra[emoji2] jeg hadde ikke tatt i den[emoji23]
Åå, vårruller [emoji7][emoji7]Det er lurt [emoji4]
Hvordan lager du vårruller?
Det vil denTime will show[emoji1]
Sympatihormoner [emoji23]Kanskje han er med-hormonell [emoji13]
Nei, har ikke sjekket...Noen som vet hvordan vi ligger an? [emoji4]
Ja det er det joMen bra de får prøvd seg på masse forskjellig mat da[emoji2]
Er jo veldig bra i forhold til målet ditt om å havne på bunn daFalt 3 plasser