Jeg også men menDen ser morsom ut. Mini her har også lyst til å se den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også men menDen ser morsom ut. Mini her har også lyst til å se den![]()
Det gjør viKlarer vi 25.000 I denne tråden før juli.
Melkesjokolade med kvikklunsj. [emoji28] omnom
Skjønner jehTenker veldig på det hvertfall![]()
Da tok jeg utgangspunkt i den fra 0004 altså. Aner jo ikke hva som er riktig da. Ikke så lett når man ikke har klokkeslett å se tilbake påDet må vi klare [emoji4]
Du må ladeGod kveld damer, jeg har 4% batteri igjen og en gutt som er veldig urolig!
Prøver å få inn mange innlegg for dere idag da
Får jammen håpe det [emoji23]
Folk som forsvarer knipsing på barnHva skjer nå?
Ja [emoji14] han får bare sitte der.. [emoji14]Haha, såpass [emoji13]
Hurraa1662 igjen [emoji16]
Håper du får en god natt[emoji2]Tusen takkIkke hjulpet særlig menmen
Satser på god søvn i dag da
![]()
Spnn kvinnegruppeHvilken gruppe er du på?
Koker glassnudler, steker kjøttdeig, kapper grønnsakene of mixer de i en bolle [emoji6] legger lagvis litt av hvert og bretter sammen stramt.. Og så steker de i frityren.. Kan å stekes i ovnen ellee i kjele med olje.. Og noen foretrekker å fryse de ustekt men da burde det legges litt mellomleggs papir rundt hver så se ikke kleber seg [emoji6] jeg syns det er greit å steke de[emoji6] og varmer de i ovnen når de skal spises[emoji6][emoji6]Det er lurt [emoji4]
Hvordan lager du vårruller?
Nesten likt jaNesten som oss da[emoji1] kyllingfilet, ris og brokkoli..
Var noe vi lurte på om kunne brukes for å trene slitne skravlefingre [emoji23]
Ser kul utDen er sikkert kul[emoji1]
Suuupert! Men du trenger en lading. Får panikk på dine vegne.God kveld damer, jeg har 4% batteri igjen og en gutt som er veldig urolig!
Prøver å få inn mange innlegg for dere idag da
Veldig!Nam, den er digg![]()
Får du noe ekstra oppfølgning da i det minste? Ekstra ul og kontroller? Det er litt skummelt ja. Og ikke vite grunnen [emoji170]Ja, okei.. Da vet du jo grunnen i alle fall [emoji14] jeg aner jo ikke hvorfor sist kom før... Så vet lite om det er risiko for at det skjer igjen eller ikke...
Nåja.. [emoji14]Nyt ventetiden![]()