Fylles fort opp de dagenrLitt er det ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fylles fort opp de dagenrLitt er det ja.
Litt mat i fryseren kan være lurt. Gjerne ferdig mat.Ja, det jeg tenkte på, greit for å få til nye ting på menyen hjemme[emoji16] har ingen problemer med å handle nå, men tenker at hvertfall første mnd etter lille er født kan deg være lettere å få maten på døra [emoji23][emoji13][emoji13]
En sånn billys micropizza. Godt nok! Bedre enn brødskiver akkurat i dag..Hadde du det?
JobberHva gjør dere i tillegg til skravlingen i kveld da? [emoji4]
Han skal se grusomme megHvilken film?![]()
Det gjør de uten tvilFylles fort opp de dagenr
Da legger du degJeg noenlunde. Er ikke i form kjenner jeg. Senga frister aller mest
Deilig å ligge på sofan[emoji6] ikke så stas med regninger da[emoji23]Ligger i sofaen og skal straks betale noen regninger[emoji1]
Nam, den er diggMelkesjokolade med kvikklunsj. [emoji28] omnom
Nei. Absolutt ikke. Blir slått ut og jeg var ganske slått ut fra førÆsjda, allergi er ikke gøy [emoji20]
Burde gå det1662 igjen [emoji16]
Det må vi klare [emoji4]1769 innlegg igjen [emoji13]
Nyt ventetidenJeg har foreløpig veeeldig god tid... Bare venter på at det plutselig skal bli mindre god tid i hus.
Snart fyllt opp hver helg i seotember også herDet gjør de uten tvil
Herlig [emoji4] ee faktisk en del aktivitet her, så nå at vi mangler 1662[emoji6]Jeg er ferdig [emoji6]
Den er fin ja [emoji16]Sikler på den jeg og![]()
Mannen sier bare at det er penger brukt uansett [emoji23] 99 kr er mer enn 0 kr uansett hvordan en vrir og vender på det [emoji14]....er penger tjent[emoji1]
Jaja. Innlegg av såntJa det er for mange samtaler på en gang [emoji23]