Rugerpåape2
Elsker forumet
Det er lurt å ha litt på lager [emoji6] her skal jeg neste uke bake masse fylte horn og lagd vårruller for å ha i fryseren [emoji2][emoji2]Sulten.. lurer på om jeg har en pizza i fryseren. Håper det [emoji87]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lurt å ha litt på lager [emoji6] her skal jeg neste uke bake masse fylte horn og lagd vårruller for å ha i fryseren [emoji2][emoji2]Sulten.. lurer på om jeg har en pizza i fryseren. Håper det [emoji87]
Helt greit her altså. Godt å få sendt vekk gubben litt. Jeg orker ikke å bli frest til hver gang jeg sier noe (.. For det er sånn han er når han furter. Alt og alle blir irriterende). Jeg skal liksom være den hormonelle her [emoji14]Høres ut som om du koser deg[emoji1]
Vi skulle tatt en dag der alle prøvde å få ny rekord. Det hadde blitt livlig![]()
Heheh[emoji23][emoji6]Nåja, han trenger det likevel altså. Å være i fred med ølen sin. [emoji14]
Men blir ekstra godt for ham å komme hjem!
Tenk at jeg som ikke har skravla noe i dag nesten har hoppa 3-4 plasser opp på topp100-lista da [emoji87] da skravla jeg sikkert nok i går!
Nei ser ikke sånn ut gitt bare å skravle i vei[emoji16]Ingen grunn til å hvile ennå[emoji1]
Jaaa, men da kan dere ikke ha gjort annet enn å skravle den dagen [emoji23]
Dro med kengubarnet å kjøpte softis
Får da håpe det...
Får bestille kinobilletter
Ja, veldig. Gubben ble blidere [emoji23]
Jepp. Han får bare lade opp.. Snart føder jeg vel, så da får han ikke være alene på leeengeeeeHeheh[emoji23][emoji6]
Ungene var i hus og svigerfar ringte på tlf. Også kom ned da [emoji23]Så kjedelig, kunne de ikke underholdt hverandre? Mens du tok en powernap [emoji6][emoji6]
Bare 1200 innlegg igjen liksom. [emoji14] her inne. På under 4 timer..
Veldig godt. Håper han holder seg slik [emoji28]Da er det verdt det[emoji1]
Grei å kaste mannfolk som er syke også i [emoji23]Tja[emoji6] værre å ha en leilighet som man betaler for hele tiden i tilfelle [emoji23][emoji6]
Lov å leke optimist litt da [emoji23]Tviler mye på det altså[emoji38]
Penger spartHurra for gode tilbud[emoji1]
Slett, slett ikke.
Det er derfor vi ikke har matkasse fast
Eldste likte denne da.
Yngste spiser minimalt av middag og ikke dette.
Mellomste spiser lite. Likte ikke dette men med sterk overtalelse fikk jeg i henne omtrent like mye (lite) som av kylling og ris i går, som hun liker.