Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dårlig [emoji16] sjokkis[emoji16] det fikk jeg lyst på selvom jeg er så mett ar jeg dør! Grilla i dag og grilla grønnsaker er bare sååå godt [emoji16][emoji7][emoji16][emoji7]Heeelt ok..!
Fikk gubbis til å kjøpe meg sjokolade og [emoji16][emoji16]
Bombe [emoji13]Criminal minds..! [emoji14]
Kos deg med brsøkFår visst besøk i kveld så da spørs det hvor aktiv jeg blirsnart legge frøkna
He he ikke?Kom IKKE som ett sjokk [emoji14]
Interessant? Eller litt langtekkelig? [emoji23][emoji54]Den er basert på bøkene om Anne fra Bjørkely. Drama regner jeg med den regnes som. Laaaange episoder da, jeg er på den første enda![]()
Mhm er detFørste halvdel av august er det fortsatt skoleferie. Mange små starter for første gang tilvenning i barnehage. Andre halvdel starter skole. Lekser. Fritidsaktiviteter. Tradisjonelt sett ofte den måneden med det beste sommerværet i store deler av landet.
Alt i alt. Hektisk måned.
Det hadde det nok blitt jaVi skulle tatt en dag der alle prøvde å få ny rekord. Det hadde blitt livlig![]()
Får da håpe det...Blir vel mer i kveld da?[emoji1]
Det gjorde du nok[emoji6]Tenk at jeg som ikke har skravla noe i dag nesten har hoppa 3-4 plasser opp på topp100-lista da [emoji87] da skravla jeg sikkert nok i går!
Det gjorde du nok da[emoji16] så gøy[emoji16]Tenk at jeg som ikke har skravla noe i dag nesten har hoppa 3-4 plasser opp på topp100-lista da [emoji87] da skravla jeg sikkert nok i går!
Interessant for meg, men kan nok være litt langdrygt for andre [emoji28][emoji85]Interessant? Eller litt langtekkelig? [emoji23][emoji54]
Så kjedelig, kunne de ikke underholdt hverandre? Mens du tok en powernap [emoji6][emoji6]Unger og svigerfar som masa [emoji23]
Tja[emoji6] værre å ha en leilighet som man betaler for hele tiden i tilfelle [emoji23][emoji6]Joda. Men litt drøyt da [emoji14]
Gøy det da [emoji2]Det gjorde du nok[emoji6]
Falt 3 plasserDa har du ikke falt så mye da. Falt til 12. Jeg. Men var ikke så mange dager oppe i topp3 heller da [emoji23]
Veldig gøy [emoji16]Det gjorde du nok da[emoji16] så gøy[emoji16]
Den ser jeg ogsåHar starta på Anne with an E på Netflix. Jeg liker den så langt [emoji108]
Jaja[emoji6] det er jo greit nok[emoji16][emoji6]Ja.
Man må altså ha en midsagskasse. Der er ulike å velge i. Også kan man velge tilvalg etter eget ønske
Vi har bare frukt
For vi har ikke noe problem med å handle, vi har matkasse for å utvide repetoaret litt