Sov 10 min jeg nåBle for sent i går gitt. Og hjelper jo lite med jobb dagen etter [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov 10 min jeg nåBle for sent i går gitt. Og hjelper jo lite med jobb dagen etter [emoji23]
Mhm er detHerlig!
Ta en pause duJa. Syns vi ligger godt ann sånn sett. Men jeg er så trøøøtt [emoji23] Vil ta en liten pause vurderer jeg. Men så redd det ødelegger alt...
Så herligGuttungen avgårde. Gledet seg så masse og stor stas når farfar kom og han stod klar med bagen sin![]()
Heldige. Fikk mas under prøvinga. Og nå måtte selvsagt svigerfar snart komme med driten sin..Sov 10 min jeg nå
Mas her ogsåHeldige. Fikk mas under prøvinga. Og nå måtte selvsagt svigerfar snart komme med driten sin..
Klare for alt, nå! Pakker ferdig fødebagen denne uka jegNope..! Jeg er klar jeg. Bare 3 dager igjen til dagen L bestemte seg for å komme, her. Litt tidlig det da, men.. Er forberedt!
Pakket den for ei uke siden [emoji23][emoji23]Klare for alt, nå! Pakker ferdig fødebagen denne uka jeg![]()
Vil helst vente til siste halvdel av juli også jeg da.. KravstorPakket den for ei uke siden [emoji23][emoji23]
Fortalte mageboeren at han fikk vente til vi passerte 34 uker i alle fall!
Og det har han da. Om han bare kan holde seg til juli, så skal jeg ikke mase mer [emoji14]
Er litt gretten når jeg er trøtt kjenner jeg [emoji23]Mas her også![]()
Vel. L ble født 35+4. 1. Juli er jeg 35+5. Og jeg orker ikke kreve noe hardere enn det altså. Selv om det er best om han venter til 10. Juli (37 uker).Vil helst vente til siste halvdel av juli også jeg da.. Kravstor![]()
Sa har du jo kommet langt da hvertfall [emoji16] og ja, det blir vel fort ukentlig sjekk da ja... Så spennende når de sier det [emoji3] men vet aldri[emoji3]Har vært fint fram til nå, og plutselig spratt det i været.. men er fornøyd med at jeg gikk så langt før det skjedde de på sykehuset da. Jeg er 34+5, høygravid fra i dag [emoji4][emoji4] blir vel sykehustur hver uke framover nå da, men hørtes ut på legen i dag som om hun trodde ikke det ble så mange uker til baby kommer da.
Så greit å ha noen med hytte som man kan låne litt[emoji16][emoji16] med ps4 og nett ja, da burde han ikke klage hvertfall [emoji23][emoji23]JA!!!
Tror han synes det var digg også. Sendte ham av gårde med ps4 og internett. Er mamma og stepappa si hytte egentlig, så samboer har ikke pleid å dra dit. Vært der en gang. Men jeg fikk litt nok av ham i går [emoji23]
Og han er strålende fornøyd hører jeg..! "Ååå så fin utsikt" etc. Så. Dit sender jeg ham nok flere ganger.
Har du trua?Målet får være å toppe 25000 her i kveld da [emoji16]
Fort gjort [emoji23]Ikke akkurat nå. Er på jobb. Litt vanskelig da. Men vet aldri i kveld [emoji23]
August kanskje? Bruker den å være like stille?Denne er veldig aktiv ja. Og uansett hva Tamara sier, vi slår ikke denne i juli altså. Eller august.
Kan hvertfall bli om tempo holderFort gjort [emoji23]
He he ja jeg ogsåEr litt gretten når jeg er trøtt kjenner jeg [emoji23]