>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Nærme nå daHurra for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Nærme nå daHurra for det
Flink du!300 innlegg
Har en upoppa en gjem i hus [emoji14]Det er godt med popcorn, da. Tror jeg må kjøpe i morgen.. uansett diskusjon eller ikke [emoji28][emoji28]
Det er detJa. Nærme nå da![]()
Haha..Bedre enn
I see dead people
Aner ikkeStemmer det med 73 innlegg igjen?? La.oss si 100??
Haha ikke rart en plassJeg og tror jeg [emoji87]
Og smålig blære. Er tissetrengt. Men kan ikke gå nå [emoji23]Og armer [emoji13]
Ja det er jo ganske lenge etter [emoji6]Minste er 6.5 år. Syns egentlig det kan slutte helt nå da [emoji23] Blir bare babysyk jo
Noen minutter igjenHeia heia
ÅneiVar det ja, kom hjem til kaos siden lillegutt hadde våknet og ender med at jeg blir kvalm. [emoji54]
Ja det ville vært bra...Vel, vesla sover, lillebror i magen plager meg ikke nevneverdig og gubben furter på soverommet. Såååå er rimelig alene jeg i alle fall..
Fisketur ville vært bra for ham.
Dette var fordi jeg varmet opp restene [emoji23]Hvordan lager du kakao?
Ja helt sant. Enig med deg !Synes han kan dra bort da jeg. Hater når folk ikke PRATER og.
Kan han i det minste si noe ala : "jeg vet jeg er i dårlig humør, beklager for det. Trenger bare se et par filmer i fred, så går det bra.".
Det er jo ikke bra i det hele tatt.. samboeren er eldste sønnen hennes, født i 90.. De to andre i 92 og 00.. jeg syns selvfølgelig at "klarer ikke" ikke er god nok grunn. Mannen hennes bare "vanskelig å slutte når man har røyka i nesten 30 år da" men hun var 17 da hun fikk første sønnen og da hadde hun vel ikke røyka i 30 år akkurat. Jeg hadde snust i 8 år da jeg ble gravid - slutta det sekundet jeg mistenkte at jeg var det. Nå skal hun slutte før hun blir farmor, da.Åjj.
Svigermor her slutta under svangerskap og amming begge ganger, fordi hun visste jo det ikke var bra. Sønnene hennes er 34 og 27, blir det vel..?
Så.. Ingen unnskyldning å ikke vite da, i så fall. Det var visst opplyst om allerede i -83.
Så bra ! Grattis293 innlegg på meg i dag[emoji54][emoji16] klatra litt på topp100 [emoji16][emoji16]
Det er Shadow, RonjaR, meg, og 3 til [emoji6]Så gøy da![]()
Var 282 i stad. Nærmer meg vel straks 300 nå da.Gleder meg til å høre![]()
Wææææææ!!'195 innlegg igjen