Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres typisk ut.Det er sikkert bare dumt for du sa det... Er samme her om gubben furter.. "Skal vi dra på brygga og ta en is?" nei, det har jeg ikke tid til.. 5min senere "skal vi dra på brygga en tur eller?
Mye søtere [emoji14]Jeg har hikke i magen.
Haha!Mannen ringte for å si god natt og nå ligger jeg et kvarter bak i denne tråden [emoji28]
JooodaÅhhh jeg er ikke spesielt sterk du![]()
Det blir nok noen innlegg, men trooor ikke vi trenger å skravle oss ihjel heller, men bare fortsette i dette tempoet.Det nærmer seg ja. Så hvor mange er aktive her og nå? Så hvor mange på hver liksom [emoji23]
We can do it we can do it ! Hell yeahNei nei...
Kan gjerne bli om det er snakk om en royal trippelJoooda
Er da veldig godt det da ! [emoji8]283 innlegg for i dag. Ikke så mange som mange andre, men.. Er da noe [emoji14]
Veldig praktisk. 60 innlegg om dagen er ikke så ille mye egentlig [emoji6]Hadde vært praktisk
Lover braDet blir nok noen innlegg, men trooor ikke vi trenger å skravle oss ihjel heller, men bare fortsette i dette tempoet.
Manglet mer før på samme tid, og klarte det da og [emoji6]
Går stadig nedover !Bare det??? Det bør gå!!'
Lite syns jegVeldig praktisk. 60 innlegg om dagen er ikke så ille mye egentlig [emoji6]
Mange som gav opp når forumappen gikk til helvete.. :/Kjedelig da. Syns å huske de terminforumene jeg var i når vi var gravide/babyer var suuuperaktive [emoji7]
Haha,ja, og enda en sånn dag i morgen [emoji23][emoji13]Huff da![]()
Ikke braDet blir roligere her... [emoji33][emoji33]
Må opp litt før deg jegBegynner å bli sliten jeg og ja.. Godt jeg kan sove til 8 i morgen tidlig
Får se hva det blir til [emoji6]Oooh, skuummeeelt..!
Spesielt siden hans kan kjøre veldig rasktJa gøy å låne sånt kan jeg tenke meg [emoji16]
Doit [emoji28]Kjøpe popcorn på butikken i morgen [emoji41]