>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Men ooorker ikke. Æsj.Ja gjør det [emoji6]
Blir innlegg av sånt [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men ooorker ikke. Æsj.Ja gjør det [emoji6]
Jeg ville tatt å lagra en meme for å poste i sånne tråder [emoji28]Enkelte ting er faaarlig. Det har vi lært her. Savner popcorn emojen fra gamle dager [emoji23]
Mmmmm snooopÅh.. Jeg glemte minimarshmallows....
Det gjør vi!Vi koser oss her vi![]()
Hahaha det går ja !Jeg ville tatt å lagra en meme for å poste i sånne tråder [emoji28]
He he ingen kommentarJa er nok det. Håper ingen konspirerer mot meg [emoji23]
Gidder ikkeNei. Trøtt allerede jo [emoji23] Du da? Go for it !
Herlig når de glimter til sånn!Ja [emoji7][emoji7] Veldig
Ja det kan jeg levende forestille meg [emoji85]Var fantastisk ! Og prisen deretter [emoji23]
Hvem melder seg frivillig til å starte den diskusjonen? Eller den om sånn gåvogn..Ja gjør det [emoji6]
Akkurat [emoji14]Gidder ikke
Ja det er jo bra det, men jeg vil være med [emoji13]Da har man fått liv en annen plass også da [emoji14]
Ja snart... Burde iallefall...Håper da detKlokka er helst sengetid nå [emoji23][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] Trøttfis!Herlig når de glimter til sånn!
Gubben her kom subbende inn i stua, ordnet noe på tableten sin, og subba inn på rommet igjen..
Men verdt det... [emoji23][emoji56]Ja det kan jeg levende forestille meg [emoji85]
Haha, furtebu [emoji23]Med furtete mannfolk bøor aldri noe bra nok... Men han kan jo gå å sitte i garasjen eller noe, da er han alene[emoji6][emoji6]
Kan du ikke?Ja det er jo bra det, men jeg vil være med [emoji13]
Jeg har nok alenetid om jeg setter meg i en krok med headset...Liker alenetid jeg også, men prøver da ikke å kaste ut mannen når han er hjemme på kvelden. Mye bedre å planlegge litt i forkant så kan jeg glede meg først også.
Ja. Jeg er ikke flink å jage deg i seng til 23 altså [emoji56]Ja snart... Burde iallefall...
Skrive mer [emoji23]Hahaha åssen gjør man det?