♡ Skravletråd JUNI ♡

De diskuterer vaksinasjon jo. La oss ta opp gåstol og røyk inne også
Morsomt sitat fra et hefte svigermor fikk da sambo ble født(1990) om tobakk: "tøm askebegeret etter bruk. Oppbevar tobakk og fyrstikker utenfor barnets rekkevidde" [emoji23]

Hahaha, skummel tråd! Jeg pleier bare la være å diskutere sånt. Fordi, du får ikke pratet fornuft i dem som ikke mener det samme der..
Så. Eneste jeg KUNNE sagt, ville vært "du er en idiot med dårlige meninger". Og deeet.. Ja. Bygger ikke på noe god diskusjon.
Samme meningene her også, du. Burde kanskje bunkra opp med noen nyttige lenker i tilfelle diskusjonen går varm..

Åh blir litt sjalu.. men min kommer hjem på torsdag og tar meg med på hotellweekend i helga da, så det er innafor [emoji4]
Det hørtes helt vidunderlig ut.[emoji7][emoji7][emoji7].. Mannen her har lova det siden november, men så ble han nok øott skremt av at man skal bære forsiktig med masasje når man er gravid... Så da ble det ikke noe spa... Eller noe annet.... [emoji23][emoji23]

Morsomt sitat fra et hefte svigermor fikk da sambo ble født(1990) om tobakk: "tøm askebegeret etter bruk. Oppbevar tobakk og fyrstikker utenfor barnets rekkevidde" [emoji23]
Hahahaha ! Vel. Husker jo jeg og ei venninne to år yngre fikk fra 10 år gå å kjøpe røyk for faren hennes [emoji14] Vi hadde lapp med på butikken. Så andre tider [emoji23]

I byen en plass kjøpte jeg en veldig god en.

Kakao med piska krem og raspa sjokolade med små baby marshmallows [emoji7][emoji7] Mmmm Og sjokoladesugerør [emoji7]

Åh.. Jeg glemte minimarshmallows....

Back
Topp