♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja det vil jeg absolutt tro du klarer [emoji4]

Forresten åssen smak pleier hun å ha på den?
Får legge inn ønske..

Ehh.. Rosa smak? [emoji23]
Tror det er bringebærsmak-gele..

Jupp, mannen reagerte på onkel da og søstrene mine er jo vant til å høre tante så bare jeg som virket utrolig fjern, ja og pappa da som ikke er vant til å bli kalt farfar [emoji23]
Blir fort sånn da, når man ikke er vant..

Ja har hatt en kjempe koselig helg som virkelig nådde en topp når jeg nå endelig fikk dusjet etter å ha hvert på hytta uten innlagt vann [emoji16]

Hvordan var helga di [emoji4]

Aå så koselig med skikkelig hytte :) Godt med den dusjen da ja, hehe. Var det noe bursdagsgreier, var det ikke?

Helga har vært fin egentlig. Tatt det med ro, pleiet lille i håp om at hun blir bra snart :)

Modning er ålreit, meeeen. Du skal vel vente noen få uker til vel? :) Sliten er forståelig, og hoven er vondt og plagsomt..
Får se hva T mener om den saken [emoji14]

Men er 35 uker om en drøy time, så er heldigvis ikke noe stor krise da [emoji173]️
Selv om to uker til er best. Får bare se.

Aå så koselig med skikkelig hytte :) Godt med den dusjen da ja, hehe. Var det noe bursdagsgreier, var det ikke?

Helga har vært fin egentlig. Tatt det med ro, pleiet lille i håp om at hun blir bra snart :)
Jupp, strøm fra solcellepanel også gass kjøleskap og ovnsbakt [emoji6] blir ikke mer hytte enn det syns jeg. Jupp var noe bursdagsfeiring og veldig koselig [emoji4]

Får se hva T mener om den saken [emoji14]

Men er 35 uker om en drøy time, så er heldigvis ikke noe stor krise da [emoji173]️
Selv om to uker til er best. Får bare se.
Jaa. T er sjefen [emoji14] Hehe.

Ingen krise, men allikevel [emoji173] Kan oppstå saker da også. Har du kontroller nå?

Back
Topp