Er vel litt over 3 timer + pauser.Godt de sover da.. Skal du kjøre langt i morgen og, du..?
Halvparten av det vi kjørte i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel litt over 3 timer + pauser.Godt de sover da.. Skal du kjøre langt i morgen og, du..?
Får legge inn ønske..Ja det vil jeg absolutt tro du klarer [emoji4]
Forresten åssen smak pleier hun å ha på den?
Det synes jeg er godt å høreHeei! Her har det vært maks avslapping nå, siden fredag. Trengtes.
Blir fort sånn da, når man ikke er vant..Jupp, mannen reagerte på onkel da og søstrene mine er jo vant til å høre tante så bare jeg som virket utrolig fjern, ja og pappa da som ikke er vant til å bli kalt farfar [emoji23]
Så bra KenguDet har den
Din da?
Kan bli tungt det og, om du ikke får sovet skikkelig..Er vel litt over 3 timer + pauser.
Halvparten av det vi kjørte i dag.
Ja har hatt en kjempe koselig helg som virkelig nådde en topp når jeg nå endelig fikk dusjet etter å ha hvert på hytta uten innlagt vann [emoji16]
Hvordan var helga di [emoji4]
Tjaa. Masse modningstegn for tiden, egentlig. Men greit likevel. Bare litt sliten. Og hoven.. [emoji14]Det synes jeg er godt å høreHvordan er det med deg,
Se så fin daJupp, veldig fornøyd [emoji16]![]()
![]()
Er mannen som skal sitte bak rattet så det går bra [emoji4]Kan bli tungt det og, om du ikke får sovet skikkelig..
Modning er ålreit, meeeen. Du skal vel vente noen få uker til vel?Tjaa. Masse modningstegn for tiden, egentlig. Men greit likevel. Bare litt sliten. Og hoven.. [emoji14]
Da er det greit [emoji28]Er mannen som skal sitte bak rattet så det går bra [emoji4]
Får se hva T mener om den saken [emoji14]Modning er ålreit, meeeen. Du skal vel vente noen få uker til vel?Sliten er forståelig, og hoven er vondt og plagsomt..
[emoji23][emoji23][emoji23] og jeg som håpte på inspirasjon [emoji6]Får legge inn ønske..
Ehh.. Rosa smak? [emoji23]
Tror det er bringebærsmak-gele..
Jupp, strøm fra solcellepanel også gass kjøleskap og ovnsbakt [emoji6] blir ikke mer hytte enn det syns jeg. Jupp var noe bursdagsfeiring og veldig koselig [emoji4]Aå så koselig med skikkelig hytteGodt med den dusjen da ja, hehe. Var det noe bursdagsgreier, var det ikke?
Helga har vært fin egentlig. Tatt det med ro, pleiet lille i håp om at hun blir bra snart![]()
La sjela mi I den kaka så burde se bra ut [emoji4]Se så fin da![]()
Jaa. T er sjefen [emoji14] Hehe.Får se hva T mener om den saken [emoji14]
Men er 35 uker om en drøy time, så er heldigvis ikke noe stor krise da [emoji173]️
Selv om to uker til er best. Får bare se.
Det er deilig da! Så bra det var koseligJupp, strøm fra solcellepanel også gass kjøleskap og ovnsbakt [emoji6] blir ikke mer hytte enn det syns jeg. Jupp var noe bursdagsfeiring og veldig koselig [emoji4]
Den så fantastisk ut Shadow!La sjela mi I den kaka så burde se bra ut [emoji4]