Så koselig da! [emoji173] Kos degSkal drikke med svigermor og de jeg jobba med jeg i kveld. Utenom sjefene. De er ikke invitert [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig da! [emoji173] Kos degSkal drikke med svigermor og de jeg jobba med jeg i kveld. Utenom sjefene. De er ikke invitert [emoji14]
Hehehe [emoji14]Kjekt med sunnhetstegn derfra i blant, når han er så rolig ellers.
Ikke sant[emoji23] hes på toppen av alt hadde ikke vært noe [emoji23]Enig. Vondt i fingre og hode og alt som kan tenkes [emoji23] ei lykke vi ikke trenger stemmen til dette [emoji23]
Ååå[emoji53] uff... Det høres jo ikke ut som det hjelper sååå mye da, selv om det er deilig å slippe symptomer da[emoji4]
Vil nok hjelpe mest med operasjonen da,selvom det er skummelt. Håper det ordner seg etterhvert [emoji173]️
Ååå[emoji53] uff... Det høres jo ikke ut som det hjelper sååå mye da, selv om det er deilig å slippe symptomer da[emoji4]
Vil nok hjelpe mest med operasjonen da,selvom det er skummelt. Håper det ordner seg etterhvert [emoji173]️
Er veldig tøft når det står på ja, men det ordner seg helt klart[emoji173]️Jeg er veldig spent i allefall. De valgte å ta det opp, og notatet til Riksen er skrevet, men holdes igjen til bildene er tatt. Kaldsvetter av tanken, hehe. Det ordner seg, det er bare tøft når det står på![]()
Tja. Masker vel bort diverse andre lukter som kan oppstå på badet og.. [emoji23]
Ja, er det[emoji4] gikk på gravid yoga et par ganger men så ble instruktør sykemeldt [emoji53] så da måtte jeg finne på noe annet [emoji6] så da ble det å kjøpe matte og bolster og sette i gang selv[emoji16]
![]()
Fjorland fordi dagen ble kaos [emoji23]
Ja, men det er greit. Det er sånnGratulerer!!
Trist dere ikke får feiret sammen likevel, da.
Det skjønner jegTakk søte Kengu [emoji173] Går greit, men vært en tøff dag![]()
Det ble chicken tinga tacos i dag [emoji108]Blir det noe godt til middag da?Ålreit med litt alenetid og skravletid da
![]()
Å.. Jeg synes det er veldig deilig å få tøyd kroppen med yoga hvertfall. Du burde prøve [emoji4] fikk det å anbefalt før fødselen pga det styrker bekkenbunnen og fokus på pusten kan komme til nytte under fødselen [emoji4]Veldig lurt å ta skjea i egen hånd[emoji1]
Aldri prøvd yoga jeg..
Var ålreit [emoji14]Kos deg med maten[emoji1]
Ble vel nærmere 01 her [emoji85]Jeg la meg. Ble du sen? Løp faktisk opp i seng jeg [emoji23][emoji23]
[emoji173]Det skjønner jeg
Klem [emoji173]
Ojoj! Høres bra utDet ble chicken tinga tacos i dag [emoji108]
Så koselig daHentet hjem kengubarnet fra grillparty, han hadde kost seg
4 uker tar jeg. Prioriterer det.Hvor lenge skal du hs ferie?