♡ Skravletråd JUNI ♡

Ååå[emoji53] uff... Det høres jo ikke ut som det hjelper sååå mye da, selv om det er deilig å slippe symptomer da[emoji4]
Vil nok hjelpe mest med operasjonen da,selvom det er skummelt. Håper det ordner seg etterhvert [emoji173]️

Jeg er veldig spent i allefall. De valgte å ta det opp, og notatet til Riksen er skrevet, men holdes igjen til bildene er tatt. Kaldsvetter av tanken, hehe. Det ordner seg, det er bare tøft når det står på :)
Ååå[emoji53] uff... Det høres jo ikke ut som det hjelper sååå mye da, selv om det er deilig å slippe symptomer da[emoji4]
Vil nok hjelpe mest med operasjonen da,selvom det er skummelt. Håper det ordner seg etterhvert [emoji173]️

7a27f1533dd85ab8d3d3a7504daa2cb4.jpg

Fjorland fordi dagen ble kaos [emoji23]

Ja, er det[emoji4] gikk på gravid yoga et par ganger men så ble instruktør sykemeldt [emoji53] så da måtte jeg finne på noe annet [emoji6] så da ble det å kjøpe matte og bolster og sette i gang selv[emoji16]

Veldig lurt å ta skjea i egen hånd[emoji1]
Aldri prøvd yoga jeg..

Veldig lurt å ta skjea i egen hånd[emoji1]
Aldri prøvd yoga jeg..
Å.. Jeg synes det er veldig deilig å få tøyd kroppen med yoga hvertfall. Du burde prøve [emoji4] fikk det å anbefalt før fødselen pga det styrker bekkenbunnen og fokus på pusten kan komme til nytte under fødselen [emoji4]

Back
Topp