HeiKanskje jeg har litt tid til å være her inne nå..?
Hei!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeiKanskje jeg har litt tid til å være her inne nå..?
Hei!![]()
Kan ikke. Vil ikke. Skal ikke !
Kan ikke hoppe over??? [emoji87]Og der hopper jeg over 50 sider. Så flinke dere har hvert mens jeg har hvert med ungene og bakt [emoji4]
Det er jo mange innlegg det [emoji4]Tja 96 innlegg på en dag er kanskje ok....men tror dette blir tøft å henge med på topp 100 denne mnd
![]()
Ja. Har ikke hørt noen skryte av den enda. Så frister ikke da [emoji14]Hun gjorde det. Jeg kan ikke si jeg synes den var OVERVELDENDE bra.
Ser heller på shrek eller diverse disney liksom.
Absolutt...!Sånn er det, travle dager[emoji2]
Fikk han det ikke til?
Godt hun får i seg drikke.Får vondt av henne. Ja hun drikker bra, men vil nesten bare ha mme. Eller vanlig melk. Men drikker og vann.
Hahaha. Ligger du langt bak?Ja, men da var jeg mer ajour fra førsten [emoji23][emoji23]
Såpass! Du får sove godt da.Heiog god natt..
Hva heter kaken?De er så utrolig gode, og etter å ha prøvesmakt fromasjen tror jeg den er 100 ganger bedre enn hurtig versjonen med gele [emoji6]
Helt rett. IT når jeg var 6 år [emoji23][emoji23] storesøsken er kjekke [emoji14]En tidligere traume fra å ha sett it eller noe? [emoji14]
Jeg har ingenting i mot klovner. Bare.. Ikke helt min greie det heller [emoji14]
De er som regel ikke morsomme [emoji14] men heller ikke skumle da.
Ja det er noe annet da [emoji6]Vi kan si det er fordi ungene henne er så store [emoji6] mine krever en del av meg så får ikke hvert her så mye selvom jeg vil!
Neeei.. Den var grei nok, men jeg synes rett og slett den ble litt.. Teit..Ja. Har ikke hørt noen skryte av den enda. Så frister ikke da [emoji14]
Du er rå
Jeg også [emoji33][emoji23]Jeg har kramper i fingre![emoji23]
Bra drt blir bedre og bedre da[emoji1][emoji1]Ja veldigMen blir bedre og bedre. Med tull innimellom [emoji14]
Ja jeg vet.... Ikke bra....Klatremus da [emoji54]
Unger er vel litt lettere å behage der [emoji14]Neeei.. Den var grei nok, men jeg synes rett og slett den ble litt.. Teit..
Kanskje du må.lage en til [emoji6]Etter hva jeg tror er den like god som den ser ut som og farlig å ha i kjøleskapet [emoji54]