>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Orker ikke telle de en og en [emoji23][emoji23]Det går vel, gjør det ikke?[emoji4] et eller annet sted her kan du telle innlegg? Spør Sara eller Kengu[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orker ikke telle de en og en [emoji23][emoji23]Det går vel, gjør det ikke?[emoji4] et eller annet sted her kan du telle innlegg? Spør Sara eller Kengu[emoji23]
Vi kan si det er fordi ungene henne er så store [emoji6] mine krever en del av meg så får ikke hvert her så mye selvom jeg vil!Ja jeg regner med det [emoji6]
Så flink du har vært som har baka ! [emoji8]Og der hopper jeg over 50 sider. Så flinke dere har hvert mens jeg har hvert med ungene og bakt [emoji4]
Tja vel ikke alt, men denne her lever farlig merker jeg! Er hjemmelaget bringebærfromasj inni, håper bare at den er stiv til lørdag
![]()
Nam! Den så god utTja vel ikke alt, men denne her lever farlig merker jeg! Er hjemmelaget bringebærfromasj inni, håper bare at den er stiv til lørdag
![]()
Tja spørs hvor du vil være det[emoji4] 96 er jo kjempe bra da [emoji4]Tja 96 innlegg på en dag er kanskje ok....men tror dette blir tøft å henge med på topp 100 denne mnd
![]()
Bra med støtten og gjerne de kan si det msn ikke klarerSambo blir med![]()
Tror faktisk ikke helt det.Det går vel, gjør det ikke?[emoji4] et eller annet sted her kan du telle innlegg? Spør Sara eller Kengu[emoji23]
Klatremus da [emoji54]Jepp, på en onsdag [emoji23]
Lov å hoppeOg der hopper jeg over 50 sider. Så flinke dere har hvert mens jeg har hvert med ungene og bakt [emoji4]
Ja også skal vi være i Kongsvinger 12.40 pga nytt pass da [emoji4]
Kjekt med alt man slipper [emoji6]Nesj, fant en uåpnet flaske øyedråper og nesespray visste jeg vi hadde, piller har han også frem til skolestart. Gode greier, slapp apoteket.
Trøtt og giddalaus i dag
Men du hjalp han likevel [emoji23]Nettopp, gjelder å prioritere riktig[emoji23]
Det kan det bli. Mange som et aktive... Men umulig er det ikke. Ei uke igjen enda..Tja 96 innlegg på en dag er kanskje ok....men tror dette blir tøft å henge med på topp 100 denne mnd
![]()
Etter hva jeg tror er den like god som den ser ut som og farlig å ha i kjøleskapet [emoji54]Å så god den så ut [emoji7][emoji7]
Og der hopper jeg over 50 sider. Så flinke dere har hvert mens jeg har hvert med ungene og bakt [emoji4]
Haha,tatt på fersken [emoji13]Mannen snopte på rema. Han et tilkobla min Æ [emoji23] Han er IKKE så sunn som han innbiller deg ser jeg ! [emoji23][emoji23][emoji23]
En gang gjorde ei det på julebord også. Men hu ble forbanna og skjelte alle ut som lo. Vi lo mer [emoji23][emoji23]Haha. Det er sånn man ser på film [emoji23] Jeg hadde dødd av latter...
Takk for det! [emoji3]Stilig vegg [emoji16]
Hva sa han om vifta?Her sitter jeg da og venter på vaktmesteren, vasker klær og håper vi snart kan reise til butikken, må dit så jeg får kjøpt inn det jeg trenger for kaker [emoji4]