Kos dere [emoji4]Vaiana på tv og en stor frukthaug. Oppkutta ja på bordet. Banan, eple, appelsin og vannmelonGlade barn. Glad mamma
![]()
Snuppa her liker også den filmen bare at hun er vant til den som Moana
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere [emoji4]Vaiana på tv og en stor frukthaug. Oppkutta ja på bordet. Banan, eple, appelsin og vannmelonGlade barn. Glad mamma
![]()
Herlig [emoji173]️ viktig å ta livet med ro også [emoji4]Jeg, magen og katta tar livet med ro på sofaen i dag [emoji4]![]()
Mhm, han er ikke ellers så vant til tattoveringer, altså etter 6 år med meg burde han være vant til det days [emoji23]Hahaha sånn ja [emoji23][emoji23][emoji23] Tenkte ikke over den [emoji23][emoji23]
Så bra! Fremskritt ihvertfall [emoji4]Må ha ny. Men da er det for å få svar på blodprøver og sliktSå det ble gjort masse i dag da
![]()
Kan jo ikke det da [emoji54]Dumme tegnefilmer. Gråter allerede jeg [emoji23][emoji23]
Æsj. Det kommer jeg jo ikke på å gjøre på forhånd [emoji23]Tror det ikke vant til å sjekke det på andre måter enn gubbe ut hvor mange innlegg man har før man begynner også etterpå
Ah. Første gang vi se denKos dere [emoji4]
Snuppa her liker også den filmen bare at hun er vant til den som Moana
[emoji23][emoji23][emoji23]Mhm, han er ikke ellers så vant til tattoveringer, altså etter 6 år med meg burde han være vant til det days [emoji23]
Det er det. Det ble tatt tak i. Hu tok meg alvorlig. Jeg er fornøyd daSå bra! Fremskritt ihvertfall [emoji4]
Er slik jeg. Tegnefilmer er mine gråtefilmer [emoji23][emoji23][emoji22]Kan jo ikke det da [emoji54]
Ja det er veldig viktig [emoji3]Herlig [emoji173]️ viktig å ta livet med ro også [emoji4]
Så kjekt da [emoji4]Nesj, fant en uåpnet flaske øyedråper og nesespray visste jeg vi hadde, piller har han også frem til skolestart. Gode greier, slapp apoteket.
Trøtt og giddalaus i dag
Ikke jeg heller, men vi får se totalen på mnd ihvertfall [emoji4]Æsj. Det kommer jeg jo ikke på å gjøre på forhånd [emoji23]
Hva syns dere?Ah. Første gang vi se den![]()
Og det er viktigst! [emoji4]Det er det. Det ble tatt tak i. Hu tok meg alvorlig. Jeg er fornøyd da![]()
Også tegnefilmer da [emoji54]Er slik jeg. Tegnefilmer er mine gråtefilmer [emoji23][emoji23][emoji22]
[emoji23][emoji23][emoji23] du får si ifra til han [emoji6]Mannen snopte på rema. Han et tilkobla min Æ [emoji23] Han er IKKE så sunn som han innbiller deg ser jeg ! [emoji23][emoji23][emoji23]