Tusen takk. Du er veldig god [emoji173] Ja nå er det litt nok. Må vite hva tanken er i allefall [emoji173] Hvorfor de sa det skulle tas prøver av spinalvæsken men ikke gjorde det osv.
Krysser fingra for deg[emoji173]️ ekstremt dårlig av dem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. Du er veldig god [emoji173] Ja nå er det litt nok. Må vite hva tanken er i allefall [emoji173] Hvorfor de sa det skulle tas prøver av spinalvæsken men ikke gjorde det osv.
Det er så fantastisk og høre! [emoji7]Selvsagt. Er jeg som hopper i sølepytter og gjør mine barn våte altså ! [emoji23][emoji23]
Åhhh tenk ferie med småtrolla fra i morgen [emoji173]️[emoji173]️
Føler på det presset om middag på bordet. For min del kunne jeg hatt skiver [emoji23]Ser den :/ Du er veldig flink som gjør det!
Og sikkert litt slitsomt [emoji14] Gamle er de?
Usj. Nei. Ingen. Har prøvd med jevne mellomromIngen assa ? Så glad i den med mango
Er veldig søt [emoji173] Omsorgsfull.Aaw. Enda søtere [emoji7]
Ja blir braSå deilig[emoji2]
Godt detJada litt av hvert![]()
Hehe dasåUsj. Nei. Ingen. Har prøvd med jevne mellomrom
Pizza?
Mannen går med lille på armen for å roe henne, og hun ligger å sier baby, mamma og pappa [emoji23] Baby er dokka
Mhm blir godt å se familieGodt det
Håper det går bedre i morgen uansettJs det er jeg enig i. Men blir så mye surr og tull...
Jeg og. De kan blandt annet ta en spinalpunksjon og tømme litt spinalvæske. Da får jeg i allefall 3 symptomfrie dager.Uff, håper de skjerper seg[emoji13]
Har prøvd litt i løpet av dagen, og nå etter mat sovna sambo så da er jeg her da[emoji6][emoji6]
Svogern min ble litt paff da. For han ble ganske våt også [emoji23][emoji23][emoji23]Det er så fantastisk og høre! [emoji7]
Ahhhjeg jobber sent. Men ungene,mannen og besteforeldre skal se bål og grille hjemme . Har peis ute de fyrer i. Under tak om det skulle regne litt så
![]()
Jeg har gitt opp litt. Heldigvis har ikke legen min gjort detKrysser fingra for deg[emoji173]️ ekstremt dårlig av dem!
Mannen går med lille på armen for å roe henne, og hun ligger å sier baby, mamma og pappa [emoji23] Baby er dokka