>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaha noe sånt. [emoji33]Døden nær faktisk[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha noe sånt. [emoji33]Døden nær faktisk[emoji23]
Æsj ja. Jeg liker ikke lage mat en gangJa. Også har du brukt tid på å lage den og da.
Jada kan ikke klageHelt topp[emoji1]
Der da?
Det gjør jeg [emoji23][emoji23]Da slipper du jo å prøve den igjen[emoji23]
Tusen takk. Du er veldig god [emoji173] Ja nå er det litt nok. Må vite hva tanken er i allefall [emoji173] Hvorfor de sa det skulle tas prøver av spinalvæsken men ikke gjorde det osv.Så bra! For nå har det vært nok[emoji17] tenker mye på deg[emoji173]️ og håper du får slippe dette snart.
Det går an [emoji14] De må bare være litt mer kompetente enn frem til nå [emoji23]Uff, høres skummelt ut[emoji15] håper de får fikset dette!
Er så kjedelig når de ikke er flinke til å få til ordentlig lyd på konserter, ødelegger alt..Egentlig ikke.. var veldig dårlig lyd.. noe var galt, megaflopp!
Hva skåler du med?Skååål ! [emoji1][emoji1]
Drøyt mye gitt. Tåpelig !Ja det er så slitsomt... Hatt 4 til nå.
Pizza?Sett ovnen på 250, fikk jeg på meld. Lurer på hva vi skal spise[emoji6]
Og sikkert litt slitsomt [emoji14] Gamle er de?Joda, stort sett[emoji23]
For sent gitt. [emoji23] Dessuten hsr vi de fantastiske ungene våre [emoji7]Ååh, kanskje vi skal bli små igjen.
Har prøvd litt i løpet av dagen, og nå etter mat sovna sambo så da er jeg her da[emoji6][emoji6]Koselig når du titter innom[emoji1]
Pizza kanskje?Sett ovnen på 250, fikk jeg på meld. Lurer på hva vi skal spise[emoji6]
AhhhMeldt regn så ser ut til at vi blir hjemme[emoji15]
Planen var en tur ned på brygga for å se bål.. dere da?
Ja hahshs. Livretten min [emoji23]Viktig med taco[emoji23][emoji23]
Åååh då digg !Åhhh tenk ferie med småtrolla fra i morgen [emoji173]️[emoji173]️
Håpe det jaHåper det [emoji85]