>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Juhu. La ikke merke til [emoji87]Der tok du 19000 innlegget gratiss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhu. La ikke merke til [emoji87]Der tok du 19000 innlegget gratiss![]()
Sånn er det innimellom [emoji170] Men vi er her når overskuddet er tilbake [emoji8]
Når de vil ha grilling St. hans er det ikke noe galt i oppdragelsen, det er rett frem helt korrekt![]()
Få minste med pappaen på jobb. Meg på jobb. Også gjøre meg klar for fest med de jeg jobba med før pluss svigermorHva har dere for planer i morgen da?![]()
Så bra[emoji2]
Det er jo så koselig her inne hos dere[emoji173]️
Okei kosFå minste med pappaen på jobb. Meg på jobb. Også gjøre meg klar for fest med de jeg jobba med før pluss svigermorDu da?
Det skjønner jeg. Ingenting er som mat som ser og lukter god ut, og ikke står til forventningen [emoji23]Haha ja. For den så jo veldig god ut da. Så ekstra surt [emoji85]
Er vi i rute med skravling ?![]()
God kveld [emoji4] jeg har hatt en fin dag, sliten kjenner jeg. Etter en lang dag med gåing i byen.God kveld[emoji4] har dere hatt en fin dag? Jeg er helt ferdig, men tenkte å prøve å henge med på litt skravling[emoji4] Blitt lite av det i det siste.
Weee hurra for detGratulerer med innlegg nr 19000 i denne tråden![emoji1][emoji122]
Bare MÅ prate litt med dere. Bare MÅ.
Anonyme BVere [emoji23]
Hehe, du kan så si![emoji23]
Men er litt kjipt å kødde med fredagstaco liksom![emoji85]
Tror de utsatte bålet til lørdag her [emoji23] Har sånn fast greie med svigermor med hele slekta deres. Men tror mange var borte. Så de utsatte den en dag for å få med flest mulig daOkei kosjeg har desverre Senvakt . Men ungene skal kose seg med faren og besteforeldre. Se bål og grille
![]()
Hihi okeeeiprøve da
Skikkelig kjip følelse. Også må man ordne noe annet liksom [emoji33]Det skjønner jeg. Ingenting er som mat som ser og lukter god ut, og ikke står til forventningen [emoji23]
Skååål ! [emoji1][emoji1]Weee hurra for deteller skåååål
Jaa [emoji173] Vi kommer til å si ifra. At vi må ha svar, og vite hva som er planen fremover.Krysser fingra for at dem endelig kan finne noe som hjelper deg litt[emoji173]️ og at dem ikke gir seg!!
Hahaha tulling [emoji14] Nei. Holde meg til vanlig laks gitt